LHOSM nieuwe challenge.

Het is weer tijd voor een nieuwe challenge bij het Lovely Hänglar Or Sweet Magnolia challengeblog.
Een eenvoudige opdracht....Alles mag en een geweldige sponsor: https://shop.swedishhousecrafts.co.uk/
Ik zou zeggen......ga er eens voor zitten en maak iets leuks met een Magnolia stempel.

Ik ben er natuurlijk zelf ook voor gaan zitten en dit is mijn voorbeeldkaart geworden.....


Ik heb wat designpapier gebruikt uit de restjesbak......van Pion....en dat verwerkt op kraftpapier.
Het afdrukje van Tilda ovaal uitgeknipt en ook op kraft geplakt en toen was het een kwestie van schuiven en combineren....en natuurlijk de extra's erbij zoeken.


Zoals jullie kunnen zien is dat wel weer gelukt.....wat bloemen, wat hartjes, parels en kant.
Er ligt genoeg in mijn magazijntje hahaha....er is altijd wel iets te vinden.


Het geheel is een beetje shabby chic geworden denk ik....met alle bloemetjes ....ook die op het designpapier. In ieder geval heb ik mijn best weer gedaan en is de beurt nu aan jullie. Maak iets leuks en doe lekker mee.

Een hele fijne dag verder.....liefs van Plony

Challenges:
http://paradiseofmagnolia.blogspot.nl/
https://creativecrafterschallenge.blogspot.nl/
http://therubberbuggychallenge.blogspot.nl/

Reacties

  1. Such a beautiful card Plony! I love the layout and beautiful design.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi voorbeeldkaartje. Het gaat me vast lukken om weer mee te doen. Greotjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Plony. Een magnolia heb ik al lang niet meer ingekleurd, maar misschien moet ik ze toch weer eens tevoorschijn halen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A beautiful shabby chic design card, she is a lovely stamped image.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. so sweet, Plony. I love the Special layout with the many layers! Just gorgeous!
    Huge hugs, Ally

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje