40 jaar getrouwd....

Goedemorgen.....

Vandaag heb ik nog een kaartje om te laten zien wat ik een paar w eken geleden voor mijn vriendin heb gemaakt. Die riep ineens....kan jij nog even een kaartje maken voor een echtpaar wat 40 jaar getrouwd is???? Even......natuurlijk.......alleen dan krijg je niets bijzonders maar gewoon een eenvoudig kaartje......


Helemaal happy was ze ermee....hahahaha....en de kaartenbak werd er ook nog leger van want ze vistte er gelijk nog 9 andere kaarten uit. Dat is dan wel weer leuk hihihi.....We kunnen ze tenslotte ook niet allemaal bewaren....


Leuk zijn die kleine chipboard hartjes hè....Ik heb ze doorgeknipt om op meerdere plaatsen wat hartjes te kunnen plakken....wat bloemen, pareltjes en kant....en dan kom je al heel ver.....


Dit was het weer voor vandaag....morgen ben ik weer terug. Misschien tot dan.
xxx Plony

Challenges:
http://craftycreationschallenges.blogspot.com/
http://craftyfriendschallengeblog.blogspot.com/ : bride couple
http://creativefingerschallengeblog.blogspot.com/

Reacties

  1. EVEN???? Het is al zo warm en dan ook nog even een heel mooie kaart maken?? Gelukkig draai jij daar je hand niet voor om Plony en ook nog wat uit je voorraaddoos verdwenen dus je gaat vast onverstoorbaar zo door....ik doe het je niet na en heb dan ook 0 voorraad!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi dear Plony, wow, this is stunning, gorgeous page and love the heart chipboard.xx[aussie aNNie blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart maken kost tijd hè! die gooi je niet in een uurtje in elkaar, maar ook al is deze eenvoudiger geworden, is het wel een hele liefdevolle kaart met al die hartjes! have a nice day!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi je kaartje voor een 40 jarige huwelijk Plony, weer prachtige details erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. The couple celebrating this special Anniversary will treasure this card Plony, it looks gorgeous.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje