Foamiran again......

Hallo allemaal......

Zijn jullie het pinksterweekend ook zo heerlijk begonnen......Wij wel hoor....
Wij zijn gisteren afgereisd naar Holten voor een lang weekend Twenhaarsveld.....
Heerlijk genieten met man en hond. Het weer was gisteren en vandaag al prima....beetje fris maar wel lekker wandel en fietsweer.
Ik zal zo onderaan dit bericht een paar foto's laten zien van ons zwarte monstertje....zo noemt Ayden haar altijd....hahahahaha.....

Eerst laat ik jullie een vintage kaartje zien met een hele grote foamiran bloem.....


Een mooi chipboard hart van Scrapiniec, plaatje van Syta, kant en wat opgeplakte tekstjes.....


De foamiran bloem is wel groot maar in het echt is ie niet storend groot.....op de foto's komt ie wel heel erg naar voren......maar dan kun je hem ook goed zien....


Dit was het voor vandaag....Wij gaan nog even lekker genieten...zonnetje gaat goed zijn best doen is de verwachting....Heerlijk in de schaduw onder de bomen....Buiten leven.....Ons hoor je niet klagen.

Dan nog een paar foto's.....en tot de volgende keer.....








Die hondendouche was een uitkomst......hahahahaha.....die had ze wel nodig......

xxx Plony


Challenges:
http://fabrikafantasydigis.blogspot.nl/
http://craftygalscornerchallenges.blogspot.nl/

Reacties

  1. Mooi hoor Plony, prachtige bloem en die eist gewoon zijn spotlight 😉. Heerlijk genieten geblazen, lekker buiten! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Plony. Die foamiran bloem is prachtig,een echte blikvanger.
    Mooie foto's. Fijn dat jullie genieten. En wat handig die hondendouche. Zo te zien vindt jullie hond het wel prima onder de douche. Fijne dagen verder.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A beautiful card Plony, your flowers are always a wonderful detail addition.
    The photos were all lovely and your dog looked like it was having a good time. The dog wash area is such a good idea, Collie's seem to attract mud with no effort. You brought me back memories tonight of our Meg.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Holten. Daar ben ik geboren en heb er mijn jeugd doorgebracht. En dan vooral in het open luchtzwembad. Haha. Maar mooie plaats en mooie omgeving. Ik kom er nog regelmatig en wil er gaan kamperen Deze zomer, dicht bij mijn ouders...... Maar ik dwaal af, mooie kaart maakte je. En nu lekker genieten. Groet. Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooie kaart en veel plezier in Holten.
    Fijne avond,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje