Mixed Media canvas

Vandaag heb ik een superleuke dag gehad in Tilburg bij Nicole van Craft Addiction.
Zij gaf een workshop Mixed Media canvas en omdat ik nog veel wil leren op dat gebied was dit een uitgesproken mogelijkheid.
Heel gezellig en heel goed verzorgd....en met een heel mooi canvas naar huis......Wat wil je nog meer.

Jammer dat het mooie weer niet echt geweldig is voor de foto's maar jullie moeten maar een heel klein beetje je fantasie erbij gebruiken....Dan begrijpen jullie vást wel waarom ik er heel erg blij mee ben.
Iedereen zegt het tenslotte......In het echt nog veeeeeel mooier....en niet omdat het mijn canvas is, maar het is écht zo hahahahaha....






Leuk detail is nog dat het plaatje wat ik heb gebruikt, van Syta, vervangen kan worden dus eventueel een foto is ook nog een optie.

Dit was het voor vandaag.......Alle moeders morgen een fijne moederdag gewenst.....en verder iedereen ook een heerlijk zondag.
xxx Plony

Challenges:
http://creativeartistemixedmedia.blogspot.nl/
http://ainkymess.blogspot.nl/
http://useyourstuff.blogspot.nl/
http://welove2create.blogspot.nl/

Reacties

  1. Zo deze is super gaaf heel fijntjes mooi dat je plaatje nog vervangen kan worden door een foto, GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik snap het helemaal Plony, het is op de foto al schitterend, laat staan in het echt! Moooooi met mooie materialen, niet te druk en prachtige kleuren. Fijne zondag morgen! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er echt super mooi uit Plony, fijn dat je genoten en wat geleerd hebt in Tilburg!

    Fijne moederdag, xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! En wat leuk dat je een workshop bent gaan volgen bij Nicole. De queen of mixed media! Ben benieuwd of je nu de smaak te pakken krijgt....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely :) Thank you for joining the Mood Board challenge over at Use Your Stuff
    Tina DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Plony,
    wat een mooi bord zeg wowwwww,alles klopt wat erop zit het plaatje de bloemen kleuren het lint ik ben gezond jaloers van je creatie.
    m.v.g. Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje