Vintage met bloemen....

Goedemorgen.....

Het is bijna weekend en het belooft een zomers weekend te worden dus.....dat wordt genieten.
Ik heb een kaartje met bloemen.....ook een beetje zomer dus.....en hopelijk ook genieten hahahaha.....


Eigenlijk is er niet heel veel over te vertellen......gewoon een vintage Plony kaartje.....mét de bekende ingrediënten natuurlijk.....


Leuk om weer te maken tussen al het magnolia geweld......Tildaatje is wel duidelijk aanwezig op mijn blog tegenwoordig.....Gelukkig vind ik het allebei heel leuk om te maken....vintage én magnolia kaarten....


Dan ga ik jullie een heerlijk weekend wensen....en weer tot snel.
Liefs van Plony

Challenges:
https://die-cut-divas.blogspot.nl/
http://letscreatechallenges.blogspot.nl/
http://cuttlebugmania.blogspot.nl/ used Noor design frame
http://dreamvalleychallenges.blogspot.nl/

Reacties

  1. A gorgeous vintage card with all your style and details.
    Have a good weekend.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, ik moet wel lachen om je opmerking: niet veel over te vertellen, gewoon Vintage Plony! Het is echt zo. Maar wel weer een heel mooi kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super cute!!! Thank you for joining us at Let's Craft & Create, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Plony, wat een leuke kaart heb je gemaakt, maar om mee te kunnen doen aan onze challenge verwijs ik je graag naar de richtlijnen. We willen graag een goede uitgebreide uitleg over welke dies en machine je hebt gebruikt.


    Thank you for joining us at Cuttlebug Mania!

    Cuttlebugs & Hugs
    Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So lovely. I like the vintage look and style. So glad you joined us at Die Cut Divas.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A lovely card Plony. Love the vintage look and your gorgeous flowers.
    Thank you for joining our challenge at
    Let's Craft and Create this week and good luck.. Ursula Uphof DT

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje