Herfst kleuren bij LHOSM

Hallo allemaal.....
Tijd voor een nieuwe challenge bij LHOSM en de opdracht is: Herfstkleuren.
Ik heb altijd wat moeite met herfstkleuren en al helemaal met Halloween.....die komt er binnenkort ook nog aan ergens hahahaha....Geloof me.....vreselijk.....maar ik ben inmiddels wel zo ver dat ik een kaart maak en deze dan ook gewoon gebruik. Is ie wat minder dan is dat maar zo....we hebben nu eenmaal allemaal onze zwakke puntjes.....

Vandaag dus voor Lovely Hänglar or Sweet Magnolia herfstkleuren.
Helemaal ontevreden ben ik niet hoor....maar hij moest wél uit mijn tenen komen hahahaha...

Dit is het geworden....


Ik heb de herfstbladeren van Dutch Doobadoo op de kaart gebruikt.....in het groen.....en met wat oranje, rood, geel, bruin....dan kom je wel aan herfstkleuren toch?


De tekst vond ik perfect passen bij Tilda with early bird van Magnolia......


Wij zijn natuurlijk heel benieuwd naar jullie herfst-bijdrage....laat ons mee genieten en doe mee bij LHOSM.
We zien jullie daar....
Liefs van Plony

Challenges:
https://crafterscafeblogchallenge.blogspot.com/
http://fabrikafantasydigis.blogspot.com/
https://crafterscastle.blogspot.com/
https://audsentimentschallengeblog.blogspot.com/
https://thatscraftychallenges.blogspot.com/

Reacties

  1. A really beautiful card. Tilda images always look so sweet, like this one you added to your card.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fabulous card love the flowers . Thank you for joining us at Aud Sentiments challenge good luck Ginny ♥
    Aud Sentiments
    My Blog As I do Rodos

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aha, eindelijk je zwakke puntjes ontdekt! Nou Halloween is er ook eentje bij mij, hoor. Daar vind ik gewoon niets aan...
    Jouw kaartje is een bjoetie! Ik denk alleen bij herfstkleuren aan minder wit. Misschien een tip voor jou, als je nog eens een herfstvoorbeeldje moet maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a gorgeous card Pony. Love the design and the colours are beautiful.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. You did a great job! Thank you so much for entering our ATG challenge at Crafter's Castle this week. We hope to see you next time too!
    Blessings, Jeanie
    DT
    Scrapbookingmamaw {My Blog}
    Crafter's Castle
    crafterscastle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fabulous card Pony, I love the mixed media feel.
    Thanks for joining us for this months 'Forever Autumn' Challenge at That's Crafty!
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So very cute, love it's sweetness.
    Thanks for joining in with us at That's Crafty!
    Sam :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje