LHOSM's laatste challenge

Vandaag zijn we gestart met de allerlaatste challenge bij LHOSM.
Heel jammer dat het blog gaat sluiten......Ik heb met heel veel plezier deel uitgemaakt van dit team en zelden een blog gezien waar het allemaal zo netjes geregeld was. Jay en Gina zijn geweldige meiden en hebben een perfect team weten te leiden door de jaren heen.
Helaas gaat het blog dus nu sluiten......
We sluiten af met een alles mag challenge en hebben Crafteezee als sponsor.....misschien nog een reden om deze laatste challenge mee te doen.

Alles mag dus......en ik heb als voorbeeld gekozen voor een kerstkaartje.....



Rustige kleuren ....niet traditioneel......


Hier en daar wat glans en glitter toegevoegd....zéker bij de winterse kaarten vind ik dat wel heel erg leuk.... Sowieso houd ik er wel van.....


Zoals gezegd onze laatste challenge.......Laat ons je Magnoliaatjes nog 1 x zien.....

Liefs van Plony

Challenges:
https://crafterscastle.blogspot.com/
http://craftycatzweeklychallenge.blogspot.com/
http://addictedtostamps-challenge.blogspot.com/
http://thehollyandivychristmaschallenge.blogspot.com/

Reacties

  1. Een beeldschone afsluiter Plony en het is idd jammers dat er weer een blog mee ophoudt. Ik maak me er zelf ook schuldig aan: Tilda lijkt op de een of andere manier in de vergeethoek te raken...jarenlang was ze HOT maar ineens is het min of meer over maar jij kunt toch op een super tijd met prachtkaarten terugkijken!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a beautiful card Plony. Love the gorgeous colours (thank you for your very kind words).
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie afsluiter voor dat blog Plony. Ik heb het idee dat Tilda en Edwin ook wat uit de "mode" zijn geraakt. Bij mij komen ze al een tijdje niet uit de map met stempels.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een prachtige kaart gemaakt ter afsluiting van dit challenge blog. Het kant onderaan de kaart past er heel mooi bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A beautiful card for the last challenge. I love the colour combination you used.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a sweet card with wonderful details and beautiful colours. Love everything! The lace is absolutely L U S H !!!
    So sad the challenge blog closes down but luckily we still are teamies <3
    Hugs, Ally

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stunning card! I love every inch of this pretty make!
    Thank you for sharing your talent with us at CRAFTY CATZ. Best of luck! Nick
    PS Don´t forget we got a DT call if you´re interested.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a fabulous card, thanks for playing along with us at THAIC

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

Sherri Baldy's Besties