Magnolia easel-card

Goedemorgen allemaal.....

Ik zag op FB dat er velen van jullie naar de Kreadoe gaan vandaag.....Altijd leuk.....
Ik ben afgelopen donderdag geweest en heb weer wat gezellige spulletjes gekocht.....alleen nog niet veel tijd gehad om er mee aan de slag te gaan hihihi....Meestal moet dat gelijk maar deze keer was het nog best vermoeiend en ontbrak me 's avonds toch de moed.
Ik heb nog een kaartje wat ik hier nog niet heb laten zien dus dan doen we die vandaag maar......toch?


Het Stempeltje is van 1 van de laatste series van Magnolia.....een circus collectie en heel leuk om ook zomaar te gebruiken. Het papier is van Mintay papers en de kaart is gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo....


Eigenlijk wijst het zich allemaal vanzelf en je weet het.....vragen mag je altijd als je iets wilt weten.
Je kunt je vraag hier onder stellen maar je mag ook mailen.....jullie weten me meestal wel te vinden....


Dit was het voor vandaag.....Een heel fijn weekend allemaal.....en tot snel weer.
xxx Plony

challenges:
https://colourcrazychallenge.blogspot.com/
https://cutecardthursday.blogspot.com/
https://craftingfromtheheartchallengeblog.blogspot.com/
http://craftycardmakers.blogspot.com/

Reacties

  1. Ja, een dagje Kreadoe kost heel veel energie he, maar dat hebben we er graag voor toch? Je kaartje is weer prachtig, een echt Plony kaart.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card and loving your choice of colours too. Thanks for sharing it with us at Crafty Cardmakers and good luck with the challenge, Angela xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje gemaakt op een hartje hij is weer prachtig.
    Dat je na een dagje Krea doe geen puf meer heb voor een kaartje kan ik wel begrijpen , ben meestal al kapot als ik daar loop , wil ook alles zien zegt Gerie dan, maar daar kom je toch voor.
    Vandaag naar de beurs , allemaal zelf gemaakte dingen is ook net een beurs je wilt van alles maken maar de tijd werkt niet erg mee, ben ook te laat begonnen , ken je dat alles op het laatste moment ga dit anders doen.
    voor vandaag een mooie dag , weer wordt goed .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous - your colouring and detailing is stunning...thanks for sharing your creativity with us at Colour Crazy Challenge! - Vic, DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Adorable image, love how you have coloured it up, thanks for playing at colour crazy craft challenge, hugs Lynsey DT xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

It's candy-time!!!!!!!