Lantaarn......

Goedemorgen allemaal.....

Ik heb weer van alles om nog te laten zien....weet soms niet meer waar ik moet beginnen maar vandaag eerst mijn lantaarn maar eens showen.

Afgelopen jaar een pakket gekocht en daarmee aan de slag gegaan......alleen doe je dat niet zomaar eventjes.... Het was een flinke klus waar ik steeds een poosje aan heb gewerkt en waar ik zelfs de hulp van mijn man nog bij nodig had want het board wat moest worden gesneden kon ik zelf niet doorgesneden krijgen. Gelukkig kon Arie dat wel hihihi.....daar ben je toch samen voor nietwaar....

Ik heb alles beplakt, gelijmd en versierd op mijn eigen manier......en het is echt een heel lief lantaarntje geworden....zo leuk met een nep-lichtje erin....Helemaal blij mee....


Wat er uitziet als een lade is een albumpje......daarvan zat de beschrijving ook in het pakket maar of ik het nu echt helemaal heb gedaan zoals het stond beschreven....????? Ik kwam er niet helemaal uit en heb er toen mijn eigen draai maar aan gegeven.....waar ik helemaal geen spijt van heb want het is echt wel naar mijn zin geworden.....



Het was een flinke klus maar ik moet zeggen.....dit smaakt naar meer....
Wie weet wat ik dit nieuwe jaar allemaal eens ga wegstrepen van mijn to-do lijstje hahahaha...
Er staat nog genoeg op.....

Fijn weekend allemaal.....xxx Plony

Challenges:
http://daringcardmakers.blogspot.com/
https://aperfecttimetocraft.blogspot.com/
https://lovetocraftchallengeblog.blogspot.com/
http://frillyandfunkie.blogspot.com/ : inspired by http://scrap-unlimited.blogspot.com/

Reacties

  1. Wow, dat ziet er inderdaad bewerkelijk uit. Maar je hebt wel eer van je werk, het is een mooie, romantische lantaarn geworden. Dat er ook nog zo'n mooi album in verwerkt zit maakt het helemaal bijzonder. En leuk dat je man ook nog een bijdrage heeft geleverd aan je creatie.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw!! mag veel werk zijn geweest, maar het is bijzonder mooi!!!
    Prachtig met het albumpje erin!
    Volgens mij hebben wij 'creatieve' mensen allemaal wel een to do list ;-)
    Ik ook :-)
    Maar dat houdt ons lekker bezig ;-)
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat mooi Plony. Juist gaaf om niet exact te doen "wat de bedoeling" is, zo maak je echt je eigen creatie. Mooi dat album onderin de lantaren en zo lief die parelsnoertjes op de zijkanten. Het kost misschien wat tijd en werk maar je kan van zo'n project ook heel lang plezier hebben. Toppie hoor :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tsjonge wat een bijzondere, creatie! Zo leuk dat albumpje in de lantaarn. Eerst denk je dat het een soort laatje is en dan blijkt het een album. Echt tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is echt prachtig!!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie creatie weer en ik vind het ook weer helemaal jou ding. Jij gebruikt altijd zoveel mooie dingen op je kaart zonder dat het er mega druk of rommelig uit ziet.....dat is mijn doel voor 2019 om dat ook te leren.

    en wat leuk dat het laadje in je lantaarn een mini albumpje is. ik hou van die kleine verrassingen in creaties, kijk nu al uit na alle andere dingen die je nog op je to-do-lijstje heb staan

    Liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gaaf pakket is dit!!! Vast op een beurs gescoord en een beetje afwijken van hoe het moet is juist zeer creatief gedaan en meestal komen we er met eigen inzicht ook wel uit hè, het hoeft geen look a like te worden! een topper Plony met het geheime laatje!!! Ik vind het een supercalifragilisticexpialidociouse creatie!!!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. An absolutely gorgeous project. It must have taken you hours to make.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. These are just stunning. So beautiful. Thanks for joining in at Daring Cardmakers. x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gorgeous and beautiful work Plony xx
    Thank you for sharing with us over here at "A Perfect Time To Craft" and best of luck with your entry.

    Dianne DT for http://aperfecttimetocraft.blogspot.com.au/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I absolutely adore this lantern album. So pretty and lots of elements to look at. Thank you for taking part in the January "Love To Craft Challenge Blog". DT Sam x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gorgeous project! Love the detailed work! Thank you for sharing with us over here at "A Perfect Time To Craft" and best of luck with your entry.

    Alina DT for http://aperfecttimetocraft.blogspot.com.au/...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is so beautifully made, Plony! I love that there is a little mini album to slip in the drawer. I love your style! Thank you so much for sharing with us at the Frilly & Funkie "Inspired By" challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh my goodness SO GORGEOUS! I love the boho chic style and how adorable that you've included a matching booklet! Thank you for joining us at Frilly and Funkie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wish I’d gotten a chance to take a peek at this earlier... but now that I have; it’s never going to leave my mind!! This is BEAUTIFULLY BRILLIANT!!
    Such perfection in the craftsmanship & the lovely colors!!
    If this sets the pace for all of us crafting this year; the rest of us need to light a fire under our butts... you’ve definitely inspired ME!!!
    Thank you!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gorgeous!!
    Thank you for sharing with us over here at "A Perfect Time To Craft" and best of
    luck with your entry.

    Angela DT for http://aperfecttimetocraft.blogs
    pot.com.au/


    BeantwoordenVerwijderen
  17. Absolutely impressive :o) Very shabby chic and I love the mini book you added inside as a drawer. Thanks for joining us at LTCCB
    Tina dt

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

Sherri Baldy's Besties