Nu dan maar echt weer een roze.....

Goedemorgen allemaal.....

Zullen we vandaag dan maar weer een roze kaartje doen....wordt wel weer eens tijd toch???

Een kaartje met een ingekleurde digi van Jeremiah Ketner.......verder ga ik er niet veel over vertellen hoor.....Het wijst zichzelf wel en bij vragen weten jullie me wel te vinden....

Roze voor vandaag dus.....




Ik wens jullie allen een hele fijne dag....en weer tot snel.
xxx Plony

Challenges:
https://addicted-to-stamps-challenge.blogspot.com/
https://thecraftyaddicts.blogspot.com/
http://cardsgalorechallenges.blogspot.com/
https://creationsinpink.blogspot.com/
https://morgansartworld.blogspot.com/

Reacties

  1. Ik begon al een beetje te denken dat je helemaal van slag was maar....hier is ie weer....roze!!!!
    Leuke digi en heel mooi ingekleurd. Maar mijn oog viel meteen op de mal achter het plaatje...schitterend! Is ie van Ali?
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous creation, lovely coloring and design! Thank you for sharing with us over at Morgan's Artworld Open Challenge. Love to see you join in each month.
    ~ Sherry DT/Admin/Coordinator xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een plaatje , het plaatje maar ook je hele kaart is weer prachtig in de kleur roze.Het plaatje prachtig ingekleurd.Soms zou je willen dat je een muisje was en bij iemand een kijkje willen nemen ,jij bij mij en ik bij jou, het is bij mij altijd of er een bom ontploft is, hoe zit het bij jou volgens mij is het evengoed netjes , net als bij Gerie.
    Nog een fijne week ,als het goed is kom ik nog voor de paas op mijn blog. jullie zullen het wel zien.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hoor … door zijn de roze kleurtjes weer. Ziet er weer keurig uit!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart!! Plony.
    Een ontzettende lieve digi en mooi ingekleurd!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super vrouwelijke kaart en de kaart hiervoor super mannelijk! Daar word je steeds beter in Plony en natuurlijk is dat busje uit het mooie papier prachtig!!! Die mal/stans achter je prachtige afbeelding nog niet eerder gezien die is schitterend!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart Plony. Heel veel laagjes om te bewonderen! Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Addicted to Stamps. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful stunning card. I love the image and coloring. The card design, flowers, pearls, dies.. I love it. So glad you shared over at Creations in Pink.
    Billie A
    Creations In Pink
    Catch The Bug
    Creative With Stamps
    Always Fun Challenges
    Colour Crazy Challenge
    Aud Sentiments
    Do-Al(l)Kreatives
    Crafty Gals Corner
    Crafty Catz

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WOW! This is so gorgeously feminine. A Fabulous card. Thank you so much for joining us in our Morgan's Artworld Open Challenge atMorgan's Artworld Open Challenge this week. We would love to see you again in our next challenge.

    Faith Morgans Artworld DT
    Daffodil Cards {My Blog}

    Morgans Artworld
    morgansartworld.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Such a lovely card...beautiful design. Thanks so much for joining us at Creations in Pink this month.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. A stunning shabby chic card! Beautifully coloured image and fantastic embellishments - I love everything about your card! Thank you for sharing your amazing talent with us at the Crafts Galore Encore “Anything Goes” April Challenge. Good Luck and hope to see you again soon!
    Carole x DT

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje