Canvas

Vandaag heb ik een canvasje voor jullie......bewerkt met Mintay papers.....
De designpapers van Mintay lenen zich uitstekend voor het maken van je eigen home-decoratie....Ze zijn zo mooi te verwerken en je maakt een prachtig stuk voor in je huis....


Ik heb een mintay scrapvel op maat gemaakt voor mijn canvas....wat extra items uitgeknipt om wat verhoogd op te plakken.....en daarbij nog wat kant, chipboard en bloemen toegevoegd...


De kleine bloemetjes heb ik ook uit het papier geknipt en er nog wat extra pareltjes aan toegevoegd...


Dit was mijn post voor vandaag.....Een heel fijn weekend allemaal....

xxx Plony

Challenges:
https://lovetoscrapchallengeblog.blogspot.com/
http://notjustcardschallenges.blogspot.com/
http://yourscrapbookplace.blogspot.com/

Reacties

  1. Super cute!!! Thank you for joining us at NJC, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook je Polkadoodle bekeken en je 3D achtergrondje is super en mooi inkleuren is voor jou apeltje-eitje hè! Dit Canvas is allemachies mooi Plony en hoe langer ik kijk hoe meer of ik zie en prachtig hoe je die kleine bloemetjes met pareltjes hebt verfraaid!Voor jou genieten om te maken en voor mij genieten door er naar te kijken, hihi
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous and elegant card! Thanks for joining us at LTSCB
    Tina dt

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje