Dromenvanger

Goedemorgen allemaal.....

Ik had het beloofd maar er was nog niet van gekomen......

Hier is mijn dromenvanger.......een pakket van Scrap-unlimited en daar heb ik geprobeerd wat eigen dingetjes in te verwerken. Ik ben er wel heel blij mee.....Het is echt een heel leuk item geworden....




Lastig op de foto te zetten dus ik heb hem maar buiten aan de schutting gehangen voor de kiekjes....Dan zit je wel weer met het licht maar de foto's zijn wel redelijk.

Met moederdag heb ik weer een nieuw pakket gekregen bij Scrap-unlimited vandaan dus ik kan me weer heerlijk uit gaan leven op een mooi stukje home-decoratie.

Jullie gaan het vást wel weer zien......voor nu zeg ik......tot snel weer.....
xxx Plony

Challenges:
https://papercraft-challenges.blogspot.com/
http://notjustcardschallenges.blogspot.com/
https://papercraftchallenge.wordpress.com/challenges/

Reacties

  1. Wat een pracht van een dromen vanger ,wat is dat leuk hé een project maken en als je dan zo´n pakketje krijg is dat natuurlijk weer een uitdaging en die ga je niet uit de weg, de volgende uitdaging gaan we ook gauw zien denk ik, dat blijft niet lang op de plank liggen, ben benieuwd. Man lief is het zong festival aan het kijken dus dacht ik ga de blogs langs, want hier geef ik niet om , als de uitslag komt lig ik al op één oor.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Plony this is a beautiful Dream Catcher project, it will look lovely when it is hanging up for folk to see.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gaaf zeg!!! Wow wat jij allemaal tevoorschijn tovert..en volgens mij heb je ook super veel op voorraad om zulke mooie dingen te kunnen maken.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wouw wat gaaf is dit Plony, mooi gedaan met de dubbele ringen en
    hoe langer je kijkt hoe meer je ziet...beeldig stukje home deco!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a STUNNING CREATION! So many layers and details! WOW Thank you for joining us at Paper Craft Business Challenge! -DT Meghan Kennihan (https://madebymeghank.blogspot.com/)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is simply stunning you are truly creative - I love the layers asn the vintage Victorian feel! -- Its amazing!! Thank you so much for sharing it with us at Papercraft Business Challenge! Please come back and share your beautiful work again

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, what a beautiful Project :)
    Thanks for joining us at Papercraft Challenges.
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje