Hieperdepiep.....

Goedemorgen allemaal.....

Vandaag is 1 van oma's lieve vriendjes jarig....Maurits is 6 jaar geworden.
Waar blijft de tijd toch......Hij is alweer zo groot.....Ayden en Maurits zijn al echte knullen hoor.....klimmen en klauteren...beetje stoeien...en Noud en Casper doen hun grote broers natuurlijk gewoon na hahaha. Het is een geweldig stel....je krijgt er nooit genoeg van om bij ze te zijn en hun kinderavonturen mee te mogen beleven.

Vandaag  dus een kaartje voor Maurits......Ik doe mijn best voor de mannekes hoor hahaha....
Blijft nog steeds lastig maar oma doet het met plezier voor haar schatten.

Ik heb een kaartje gemaakt met een digi van Polkadoodles.....je kunt hem >>>Hier vinden....
Ik vind deze digi's voor de jongens heel erg leuk....en ook leuk om ze in te kleuren....

Dit is uiteindelijk de kaart geworden....


Ik heb deze keer een vlieger gemaakt......vond het weer eens wat anders....
Ik probeer ook een beetje variatie aan te brengen anders krijgen ze allemaal dezelfde soorten kaarten....


Aan de achterkant heb ik saté prikkers geplakt en aan de voorkant heb ik met een touwtje gewerkt......Ook onderaan heb ik met een touwtje een soort staart aan de vlieger gemaakt.....


Ik ben heel benieuwd wat hij van zijn kaart gaat vinden.......we gaan het horen vandaag....

Ik wens iedereen een hele fijne dag vandaag......
xxx Plony

Challenges:
https://papercraft-challenges.blogspot.com/
http://allsortschallenge.blogspot.com/
https://sendasmile4kidschallenge.blogspot.com/
http://craftycardmakers.blogspot.com/
http://dreamvalleychallenges.blogspot.com/

Reacties

  1. Wat leuk gedaan en van harte gefeliciteerd.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het alvast super, deze jongens kaart in de vorm van een vlieger! Bij die kleintjes hoef je niet aan te komen met vintage, natuurlijk. Geniet van zijn verjaardag. Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartelijk gefeliciteerd met je grote kleinzoon! Met deze vlieger ga je zeker punten scoren!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A lovely creation and great colour palette, many thanks for joining in our 10th Birthday celebrations at Allsorts challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a great design. Thanks for sharing with us at Allsorts 10th birthday challenge.
    Lynn x
    DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A super kite design for a boys card. The image looks fun, I'm sure this card will be treasured.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Maurits alweer 6 jaar! Nog van harte Gefeliciteerd trotse Oma en Opa natuurlijk ook!
    Het gaat je goed af om een hele leuke kinderkaart te maken hoor Plony...geweldig een vlieger met een knipoog naar de bomenklimmer met deze digi!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh, I love the kite design! Thank you for playing along with our 'for boys' theme on the Papercraft-Challenges blog. Lisa xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is a great decorational kite! Love the fun image with the wild hair ;o) Thank you for joining us at Papercraft Challenges for our "For Boys and Men" challenge! Have a great day and happy crafting, Maike ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love this kite, Plony, it's so fun! Thanks for joining in at Dream Valley.

    love Mags B x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk dat je meedoet aan onze challenge, met dit fantastische kaartje.
    Ik ben een beetje laat met reageren.
    Heel veel succes in de loting.

    -xies- Renate.
    (DT Papercraft Challenges)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje