Maja Design papers

Ik denk zomaar dat jullie allemaal de prachtige nieuwe papierlijn van Maja wel gezien hebben.....Denim girl....
Helemaal verliefd ben ik erop....Zo ontzettend gaaf.....Vintage en toch ook weer een beetje stoer....Geweldig.
De kaartenmaak machine heeft weer volop aan gestaan en ik heb er inmiddels al 4 kaarten mee gemaakt....Ik weet niet waar ik moet beginnen.....maar vandaag maar met deze.....


Het is toch te leuk......hihihi.....
Wat kun je toch blij worden van papier......


maar ook van kantjes....en bloemetjes....en pareltjes hihihi....
Ik ben gewoon een heel gelukkig mens.....Het is toch super dat ik kan/mag werken met dit moois.
Er zijn heel veel mensen die daar de mogelijkheden niet voor hebben en alleen maar kunnen kijken naar mooie dingen. Dat maakt me dankbaar om dan zo heerlijk bezig te kunnen zijn......
Ik heb een man die nog nooit heeft gezegd dat iets zonde is om te kopen o.i.d.
Hij zegt altijd doe maar lekker hoor meis....je wordt er zo gelukkig van......Snappen jullie nu waarom we dit jaar alweer 42 jaar getrouwd zijn hihihihi....Waar vind je zo'n schat.
Ik ben blij dat ie mijn blog niet leest want dan zou hij wel zeggen......malloot....whahahahahaha.

Maar wat ik al zei net....ik ben een heel gelukkig mens....en écht niet dat het leven me alleen maar leuke dingen brengt maar als ik de balans opmaak dan mag ik zéker niet klagen....en dat doe ik ook niet zo snel....denk ik.....
Nog 1 foto dan van mijn kaart....en dan ga ik er weer vandoor.....


Veel liefs....xxx Plony

Challenges:
https://cutencraftychallengeblog.blogspot.com/
http://dreamvalleychallenges.blogspot.com/
https://crazy4challenges.blogspot.com/
http://brownsugarchallenge.blogspot.com/
https://craftycatzweeklychallenge.blogspot.com/

Reacties

  1. Jij hebt het ook al!!!! Zo gaaf papier dit en die plaatjes zo tof!
    Beetje jaloers hihi Het is TE leuk weer!!! Heerlijk als je zo los kan gaan
    en je zo'n kanjer van een man hebt....geniet van het leven Plony!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het papier met bijbehorende plaatje is super.
    Je kaart is prachtig, heel bijzonder dat blauwe kant,weer heel mooi gedaan Plony!
    Mijn man heeft ook nooit kritiek op wat ik aan hobbyspullen koop, voel me zelf eerder bezwaard, hij moedigt mij juist aan om wat te kopen, lief, toch.
    Je hoort soms verhalen van mannen..die zeggen, heb je nu nog niet genoeg, die boos worden etc, die vrouwen mogen dan geen hobbyspullen kopen. Normaal gesproken gun je je partner dat toch, als je weet dat hij/zij daar veel plezier aan beleefd.
    Kan mij er alleen wat bij voorstellen als er gebrek is aan geld en je hobby op de eerste plaats zet, dan gaan andere zaken voor.
    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje