Denim girl

Na een superfijne verjaardag met heeeel veel prachtige kaarten en nog veeeeeel meer lieve verjaardagswensen vandaag weer over tot de orde van de dag.

Ik heb weer een kaartje voor jullie met de prachtige denim girls papierlijn waar we allemaal zo weg van zijn.....Hoe leuk kun je kaartenmaken maken....hihihi....


Dit kaartje heb ik gemaakt met een oudere mal van Marianne Design....Meerdere keren uitgestanst...1 van de stansen dubbelgevouwen, helft aan de onderkant van de andere stans geplakt en dan krijg je een standaardje.......Deze mal is groot genoeg om er ook nog leuke frutsels op kwijt te kunnen.....


Ik vind deze papierlijn van Maja vooral zo gaaf omdat je er vintage kaarten mee kunt maken die toch nét een beetje vlotter zijn.....iets minder nostalgisch.....Echt geweldig leuk....


Dit is het weer voor vandaag......Fijn weekend allemaal en graag weer tot de volgende keer.

xxx Plony

Challenges:
https://alphabetchallengeblog.blogspot.com/
http://kraftychickschallenge.blogspot.com/
https://crafterscafeblogchallenge.blogspot.com/
http://cardsgalorechallenges.blogspot.com/

Reacties

  1. Hoi Plony alsnog GEFELICITEERD hoop dat je een geweldige dag had , en dat je veel post heb ontvangen. Je kaart is weer super , ben ook bezig met het Maja papier echt super, een vouw boekje aan het maken voor onze schoondochter, maar kan je niet te dik maken ,
    anders past het boekje niet dicht.Nog een heel gepuzzel.
    Fijn weekend , één extra vrije dag.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Plony...

    Wat een mooie!!!! :-)...héél mooi gedaan!
    Deze creatable is één van de eerste die ik heb getekend...er was ook nog een ronde met boograndjes...in die tijd kwamen de stansmachines in de winkels....ik kan me nu niet meer vóórstellen zonder!!..:-)..

    groetjes van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig Plony... weer een toppertje.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Happy Birthday wishes, I hope you had a lovely day.
    Your card looks lovely.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a stunningThanks for joining us at Crafts Galore Encore

    Tracey DT card love the layout

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Vintage and More challenge

fijne verjaardag