Mannenkaart

Goedemorgen.....
We gaan ons opmaken voor heeeeeele warme dagen als het gaat zoals de weermannen ons voorspellen. Ik kan er niet zo best tegen dus dat wordt kalm aan doen vrees ik.....maar met de ventilator in mijn hobbykamer lukt dat vaak wel hoor hahahaha....

Vandaag heb ik een mannenkaartje om te laten zien....Jullie weten hoe dol ik daar op ben.....maar niet heus......Toch lukt het me wel om iets te brouwen als ik er 1 nodig heb voor een verjaardag....zo ook deze keer.....


Een stoere spijkerbroeken-kaart......zonder kantjes....wel een klaar kleine bloemetjes....en met wat items die goed passen bij een mannenkaart....


Nu de jeans kaarten zo IN zijn is er ook genoeg te vinden als je naar voorbeelden zoekt en met de basis van het schild (gekregen van Nel) was het ook niet zo moeilijk om iets te maken.


De kaart was voor de man van mijn vriendin en die wist het heel erg te waarderen...dus.....missie weer geslaagd....

Dan wens ik iedereen een hele fijne dag......en tot de volgende kaart maar weer.
xxx Plony

Challenges:
https://tuesdaytaggers.blogspot.com/
http://unicornchallenge.blogspot.com/
https://crafterscafeblogchallenge.blogspot.com/
http://fabrikafantasydigis.blogspot.com/
http://letscreatechallenges.blogspot.com/
http://pearlysparkleschallenge.blogspot.com/
http://dragonflydreamschallenges.blogspot.com/

Reacties

  1. Ik vind het weer super hoor Plony! Goh wie is er nu niet blij met een kaartje gemaakt uit jouw hand.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is a really great piece. I love how you used the pocket! Thanks for joining us at Try It On Tuesday. Hugs-Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very creative with the pocket and denim theme. Thanks so very much for joining us this time at the Dragonfly Dreams challenge, Elizabeth (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, ik zag het ook van die warme dagen die eraan komen. Ik ben niet in Nederland en ik geloof dat ik hier beter zit... Je kaartje is gaaf! Supermooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, ik zag het ook van die warme dagen die eraan komen. Ik ben niet in Nederland en ik geloof dat ik hier beter zit... Je kaartje is gaaf! Supermooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fabulous shaped masculine card love the use of the denim pocket and great embellishments.Thank you for joining us at Pearly Sparkles.
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oops me again-just popping back to say-Thank you for joining us at Unicorn.
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. It is a wonderful shape for a masculine card, I love how you added a jeans pocket. Men and boys really like their jeans.
    Thank you for linking to our theme at Try it on Tuesdays Plony.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mannenkaart las ik in de sidebar dus...nieuwsgierigheid gewekt Whaha
    En ja je word steeds beter in deze categorie Plony! Er zijn ook super leuke
    stansen en stoer papier, ik weet het dan moet je het nog doen hè?! Ik vind
    je kaart super COOL en stoer en hip en heeeeeeeeel tof!
    Rustig aan maar volgende week, bij mij hot, hot, hot dus zal veel buiten zijn!
    naast mijn werk natuurlijk heb 15 juli 2 weken vakantie en de laatste 2 weken van augustus heb hem opgesplitst dit jaar!
    fijn weekend, liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Plony: You've linked up a marvelous mixed media masculine creation for TCCC blog for the second half of June! You were very clever and creative! Becca/DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, a gorgeous and extraordinary card.
    Love your design.
    Deer Greetings
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fabulous! Thank you very much for joining in over at Try It On Tuesday!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, what a fabulous card! I love how you used the Jean pocket and the elements you added look amazing 😁. Thanks so much for joining in the fun at Try it on Tuesday! Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This really is fabulous!I love how you made it!Thank you for joining us at Try It On Tuesday! Chrisx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful card! Thanks for joining us at Unicorn. Have a nice day,.. Succes!!
    DT Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wonderful card! Thank you for joining us at TioT.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Love the idea of using a jean pocket! Fabulous well done. Thanks for joining Lets craft and create.
    Tammy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful!! Thanks for sharing with us at Let’s Craft and Create Challenge, hope to see you again :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Great card. Thanks for joining us at The Unicorn Challenge Blog for our "For a Baby or a Child" challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Vintage and More challenge

fijne verjaardag