Cute....

Goedemorgen ...

Vandaag weer even een kaartje met jullie delen.....
Gewoon zomaar een kaartje......


Het papier is van Maja...denim girl.....Het plaatje niet...dat heb ik van pinterest gevist....
In het kader van denim en girl.....jullie snappen de keuze dan wel denk ik hahahaha.....


Ik heb mallen van NOOR gebruikt...kant van Syta...een bloem van de Action.....
Van alles wat zoals jullie kunnen zien....


Voor zover weer mijn post van vandaag.......Nu eerst aan de huishoudelijke taken....
Fijne dag allemaal.....
xxx Plony

Challenges:
http://cardsgalorechallenges.blogspot.com/
https://creataliciouschallenges.blogspot.com/
https://lovetocraftchallengeblog.blogspot.com/

Reacties

  1. Gewoon zomaar weer mooi.
    Ja boodschappen hier net in de kast, aan de thee wat blogs rondlopen, en vanmiddag spontaan aan de freubel met een vriendin.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi met dat chique kant Plony. Lief plaatje en prachtig gedecoreerde kaart. Jammer hè dat die kabouters maar niet komen voor het huishouden ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card and dies-love the gorgeous lace.Thank you for joining us at LOve to Craft
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, de huishoudelijke taken moeten ook gedaan. Ik heb me er vanmiddag toe gezet om een stapel strijkgoed weg te werken. Ben ik morgen al ik wakker wordt heel blij mee! Je kaart is weer een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A lovely card!
    Thank you soo much for taking part in our "anything goes + optional 2 or more design papers” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our new challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT The Sketchy Challenges)

    (DT Simply Create Too)



    PS: Sorry for the late comment, life had been very busy these past weeks…

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Vintage and More challenge

fijne verjaardag