home-deco

Goedemorgen....
Ik bedacht me dat ik mijn leuke hoedendoosjes hier nog niet had laten zien.
Ik had een pakketje gekocht en heb daar zelf wat aanvullingen bij gebruikt want ik vond het niet  af met de spulletjes die bij het pakketje zaten. Met  toevoeging van mijn eigen dingetjes is het nu wel een heel leuk setje en staat het al eventjes te pronken op mijn kastje.
Heerlijk om ook andere dingen te kunnen maken dan alleen kaarten.....Ik moet gewoon altijd bezig zijn....haalt niet uit met wat hahahaha....




Dit is het weer voor nu.....Er is nog zoveel om te laten zien...
Ik ben inmiddels gevraagd om vast designteamlid van Dutch Doobadoo te worden ipv gastdesigner dus er komen nog heeeeel veel dingen aan. Ik hoef me niet te vervelen dus hahaha.

Fijn weekend allemaal....xxx Plony

Challenges:
https://lovetocraftchallengeblog.blogspot.com/
https://lovetoscrapchallengeblog.blogspot.com/
http://notjustcardschallenges.blogspot.com/
http://pearlysparkleschallenge.blogspot.com/ : Boxes

Reacties

  1. Wauw, dit is prachtig Plony! Ik stel me jouw kastje zo voor dat de projectjes vechten om de mooiste plek, haha! En gefeliciteerd met je DT-schap voor Dutch Doobadoo, leuk voor je! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een pronkstuk weer!! En gefeliciteerd dat je DT bij Dutch Doobadoo bent.
    Een zeer goede aanwinst.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sjonge, hier kijk ik weer mijn ogen uit. Wat mooi! En binnenkort naar Duitsland, dus. Heerlijk hoor. Wij komen dar ook graag, maar meer voor een weekendje. In juli nog in Sauerland geweest. Heel mooi en lekker eten...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous project. Thanks for joining us at Pearly Sparkles this month for "Something beginning with B" Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super cute!!! Thank you for joining us at LTCC, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super cute!!! Thank you for joining us at LTSC, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is echt weer een pronkstuk,Plony! Jij maakt er steeds iets super mooi van! Jij tovert het ene prachtstuk na het andere... Ik ben steeds benieuwd als je weer iets nieuws gepost hebt. Dan kijk ik mijn ogen weer uit naar al dat moois! De ene top creatie na de andere... Schitterend hoe jij dat kan!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje