Opdracht V&M: Randmal

Vandaag is het mijn beurt om de leden van onze Vintage and More groep....1187 inmiddels....te herinneren aan de lopende challenge waarbij we heel graag een randmal willen zien.
Niet een al te moeilijk thema dus....en de hele maand kan er worden meegedaan.
Ben je nog geen lid van onze FB groep maar heb je wél een FB profiel.....Kom eens kijken in onze Vintage and More groep.

Dan nu mijn kaartje.....




Voor zover weer mijn post van vandaag.....
Graag weer tot snel.
xxx Plony

Challenges:
http://unicornchallenge.blogspot.com/
http://2sistersontheblog.blogspot.com/
http://pearlysparkleschallenge.blogspot.com/

Reacties

  1. Weer een schitterende kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A beautiful vintage style card Plony.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Plony. De randmal is gaaf en de vlindertjes vind ik ook heel mooi! Lief plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige vintage kaart. Dat kant met bloemen is erg mooi. Lief plaatje!
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Plony! De randmal heb ik ook, moest hem natuurlijk perse hebben maar gebruik hem veel te weinig. Moet ik dus vaker doen.
    Leuk dat je weer meedoet met onze challenge, dank je wel!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous vintage card love the image,beautiful flowers and lace.Thank you for joining us at Unicorn
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card! Thanks for joining us at Unicorn. Have a nice day,.. Succes!!
    DT Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful! Thanks so much for participating in the Pearly Sparkles Challenge this time and good luck :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi just popping back to say-Thank you for joining us at Pearly Sparkles
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje