Shabby chic kerst

Hallo allemaal, vandaag mijn 2e kaartje als gastdesigner voor Dutch Doobadoo. Nu dus inmiddels vaste designer.....yeahhh....
Ik ben gezellig in de kerstsfeer gedoken en dat gaf het volgende kaartje als resultaat.


De basis is gemaakt met de Dutch Christmas baubles oval.


Deze mal is een hele leuke toevoeging op de kerstmallen die er al waren.Het leuke vind ik dat je de creaties die je er mee maakt ook op kan hangen. Zo gezellig in huis.
Ik heb de grote en de kleine mal omgetrokken op linnenkarton en daarna de 2e laag geknipt uit kerstpapier van Stamperia.
Ik vond het leuk om het vintage papier te combineren met een magnolia stempeltje en ben daarbij in de kerstbal sfeer gebleven.


Gekleurd met copic markers en lekker sparkelend gemaakt met lijm en glitters.
Bij het stamperia papier zitten ook leuke "postzegels" die ik heb gebruikt op mijn kaart.  Ik heb gewerkt met distress vintage photo om het vintage gevoel wat te versterken.


Op mijn bloemen heb ik wat gesso aangebracht en over het kantje hangt een grappig poezenbeest wat ook uit het stamperia papier is geknipt.


Al met al een magnolia-kaartje maar wel in mijn favoriete vintage stijl.

Dit was het weer. Fijne dag allemaal.
Plony

Challenges:
https://theofficialmagnoliachallenge.blogspot.com/
https://cutencraftychristmas.blogspot.com/
http://2craftycrittercrazies.blogspot.com/
https://creataliciouschallenges.blogspot.com/
https://creativecraftcottage.blogspot.com/
https://showusyourpussies.blogspot.com/

Reacties

  1. Wat leuk dat je vaste designer bent voor DDD.
    Deze is ook weer zo leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag je kerstkaart al op het blog van Dutch Doobadoo. Hij is prachtig geworden. Zeker leuk dat je deze kerstballen kaart ook op kan hangen. Mooie kerstdecoratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stunning card! Thanks a lot for joining us at Creatalicious! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeel mooi weer Plony. Je bent lekker bezig geweest als nieuwlifd van DDBD!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowww Plony,

    Ik kan me goed voorstellen dat ze je bij DDD als vast teamlid hebben gevraagd. Prachtig deze kerstmal met een lief magnoliaatje in vintage stijl.

    Lieve groet Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stunning card! I love the Victorian look, it would make a gorgeous Christmas tree ornament! The colors are perfect, love the snowflakes in the background and your flowers are wonderful! Thanks for sharing this beauty with us at 2 Crafty Critter Crazies Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautifully unique and oh so vintage! So glad you joined us at Creatalicious Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig mooi, vindt deze variant veel mooier als die ronde ballen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zeker een shabby chique kaart!!! Erg mooi gedaan en een prachtig eindresultaat..
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is weer een echte top creatie! Ik ben helemaal weg van deze schitterende creatie, echt mijn ding en in mijn lievelingskleurtjes... Diegene die deze prachtige kaart mag ontvangen mag zich zeer gelukkig prijzen!(Ik wil me gerust kandidaat stellen,hoor!)
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Such a lovely creation. It is so pretty. Thank you for purring along to play at SUYP Cats Challenges.
    Hugz
    IKE =^..^=

    My Challenge Blog
    My Shop
    My Blog
    FB Fan Page
    Cat Lovers Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A lovely ornament!
    Thank you soo much for taking part in our "anything goes + optional add some sparkle” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our new challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT The Sketchy Challenges)

    (DT Simply Create Too)



    PS: Sorry for the late comment, life had been very busy these past weeks…

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje