Sweet baby blue

Vandaag een lief kaartje voor een baby.....
Een jongenskaartje in echt baby blauw.....Ik houd wel van traditionele babykleurtjes.......


Het is toch schattig dat lieve baby blauw....en dat zo'n lief toetje met zo'n mooi lachje....Dan smelt je toch. Superlief vind ik het.


Als ik dit zie dan denk ik...wat zal het toch worden in november....zullen we weer een kleinzoon krijgen...offffff..........Wel heel leuk dat we het nu niet weten. De verrassing is dan echt groot. Marlies doet het prima, voelt zich goed en de kleine groeit lekker. Het gaat eigenlijk best wel snel......Ben best trots op onze schoondochter die zo lekker haar dingetjes doet en zo lekker zwanger loopt te zijn nu.....Het is tenslotte ook  een geweldige mooie ervaring en als je er dan zo van kan genieten dan is het echt heel bijzonder.


Dit is mijn kaartje weer voor vandaag.....
Geniet van de zomer...we moeten de hitte maar gewoon weer even uitzitten hahahaha....rustig aan, er zit niets anders op.

Liefs van Plony

challenges:
http://dreamvalleychallenges.blogspot.com/

Reacties

  1. Schattig kaartje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh wat een schatje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach... wat een schatje
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is weer een echte beauty, Plony! Zooooooooo lief en schattig! Jij maakt er steeds weer een echt kunstwerkje van!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje