De laatste kerst/winterkaart van 2019 ....nu echt.....

Mijn laatste kerst/winterkaart van 2019. Ik merkte wel dat het steeds moeilijker werd en het moest af en toe uit mijn tenen komen maar het is me toch weer gelukt.

Deze kaart is gemaakt met de Dutch Doobadoo Card Art tickets 470.713.749


Superleuk deze mal. Eigenlijk is het net een klein album en echt eens iets anders om te versturen.


Je bent wel even bezig met alles uit te snijden en te knippen en dan ook nog eens aan te kleden met designpapier maar dan heb je ook iets.


Ik heb ook verschillende paper art vellen gebruikt voor wat extra accentjes.




Superhandig die paper art vellen en er zijn er heel veel van, voor diverse gelegenheden te gebruiken.


Hier bijvoorbeeld heb ik de boompjes niet los gebruikt maar als een bordertje.


en hier pastte de tekst weer perfect.



Deze boom mal bracht 1 van mijn kids mee uit Engeland. Vond hem wel heel groot maar op deze kaart kreeg hij toch een mooi plekje.


Dit was het dan wat de kerstkaarten betreft. Voorlopig even niet meer. Heel erg toe aan iets anders.




Reacties

  1. Prachtig kunstwerkje is het zo geworden!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dat is dan een heel mooie uitsmijter, Plony. Echt prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart! Zoveel mooie details.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje