en nog maar weer wat kerstkaarten...

De griep heeft me even goed te pakken....temperatuur van 40,5 was best even pittig maar....we rommelen weer de goede kant op dus......niet mopperen dan maar. Jammer alleen dat ik een griepprik was wezen halen en nu voor de 2e keer een of ander virus heb opgelopen...zo zie je maar weer....wat je krijgen moet dat krijg je.

Ik wil de kaarten van dit jaar wel allemaal nog laten zien in dit jaar dus hier komen 2 kerstkaarten die ik heb gemaakt op verzoek van mijn vriendin. Ze moesten naar Spanje worden gestuurd dus niet te zwaar aub....

Ze vond de kaart die ik eerder had gemaakt met deze Dutch Doobadoo mal heel gaaf dus....2 soortgelijke kaarten voor haar...en inmiddels zijn ze uiteraard onderweg naar hun verre bestemming.




Dat was 1....en nu de 2e....





Dit is het weer voor nu....fijn weekend allemaal.
xxx Plony

Reacties

  1. Ze zijn enig je kaarten en zoals altijd een mooie sfeer en kant en bling, bling!
    Zo zie je maar een griep prik wil niet zeggen dat je word overgeslagen, gelukkig ben je
    aan de betere hand...beterschap hoor ...take care!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten Plony! Och Plony gelukkig ben je al veel beter. Ik heb een maal een griepprik gehad en ben nog nooit zo ziek geweest als toen, voor mij geen griepprik meer hihi.
    Alvast heel veel beterschap en hou je warm. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful cards on your latest posts Plony.
    I hope you will be feeling much better soon.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allebei zijn ze heel mooi! In Spanje zullen ze dat ongetwijfeld ook vinden.
    Wat is dat toch balen he....een griepprik dekt niet alle virussen. En er zijn er best veel...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten Plony! Hopend ben je met de kerst weer goed de oude.
    Beterschap, groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten en gelukkig ben je aan de betere hand.Heb het gelukkig al gehad.
    Hoop dat je de kerstdagen weer de oude bent, en dat je gezellig met zijn allen de kerst kan vieren.

    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje