Home decoration

Ik maak heel graag mijn eigen decoraties voor de kerst en met de Dutch Card Art Ster 470.713.758 heb ik een 3D ster gemaakt in kerstsfeer met veel glitters en glimmers. In het licht van de lamp hangt hij te stralen en wat is er nu nog leuker dan genieten van je eigen creaties.




Ik knipte de ster 2 keer, beinkte de randjes en plakte toen het uitgeknipte designpapier van Pion erop. Daarna plakte ik de sterren tegen elkaar met bovenaan een touwtje om de ster aan op te kunnen hangen. De flapjes vouw je om en plak je aan je 2e ster....door de rilvouwen in alle punten krijg je een mooi bol 3D effect.


Het plaatje is ook van Pion. Ik heb er een glitter randje omheen gemaakt en wat frantage snowy white toegevoegd. Op de ster had ik eerst met lijmspray een plakkerig laagje gemaakt waarop ik crushed glass heb gestrooid en dat zorgt nog voor een extra glinstering in het lamplicht.
Rechts van het plaatje 2 sterren waarvan die met een kleurtje gewoon zilver is maar op de foto kreeg hij kleurtjes.
Links bovenaan het plaatje de mooie poinsettia van Craft emotions .Natuurlijk mochten een paar kanten bloemen niet ontbreken.


Bovenaan nog een strik met een mooie strass parel.
Deze ster mal is van de nieuwe december collectie maar kan ook heel goed worden gebruikt voor een lief babykaartje. Misschien ga ik dat ook nog wel maken ermee.

Lieve groetjes van Plony


Reacties

  1. Wat een pracht deze ster. Is weer een leuk voorbeeld die je zelf op je eigen manier kan afmaken.
    Die ster van jou zal zeker stralen in je huis.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje