DDBD bloghop februari deel 2 release

De tweede collectie van februari is vanaf nu te koop en daarom hebben we opnieuw een bloghop voor jullie. Zo kunnen jullie kennis maken met de mooie nieuwe Dutch Doobadoo mallen die je zéker weer aan je voorraad toe wilt gaan voegen.

Als het goed is komen jullie bij Monique vandaan om mijn voorbeeld voor de hop te zien.

Ik heb gewerkt met de Dutch Doobadoo box art...470.713. 061.
Het leek me leuk om er een doosje van te maken in paas sfeer en dat heb ik dus ook gedaan. Het mooie papier wat ik gebruikt is van Piatek en was perfect voor mijn voorjaars/paassfeer.






Een hele ris foto's om jullie van alle kanten te laten zien wat ik met de box art mal heb gedaan. Uiteraard 2 x uit tekenen hè....zo krijg je dan het doosje. Bovenaan heb ik een klein magneetje gedaan om het doosje weer gemakkelijk open te kunnen doen...en op deze manier zou je er ook een leuk cadeautje in kunnen doen of misschien paaseitjes??? Chocolade dan hahaha....

Wat moet je doen om kans te maken op een super gaaf Dutch Doobadoo pakket?

  • Ga tussen 21 februari t/m 23 februari 2020 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!

Vanaf hier is het nu de bedoeling dat je doorklikt naar het blog van Ineke en ik weet zeker dat je daar ook weer iets heel moois kunt bekijken, gemaakt met 1 van de nieuwe mallen.

Heel veel plezier.


Reacties

  1. Wat een geweldig leuke box art mal en wat heb je er een fantastisch leuk doosje van gemaakt! Groetjes betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke box is dit geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een geweldige, fleurige box gemaakt en wat een leuke mal is dit. Het papier is prachtig. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend mooie box en wat een prachtige materialen heb je gebruikt Plony...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke box .. inderdaad heel leuk om voor Pasen te knutselen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig doosje! Alles heel mooi gecombineerd en echt schattig met die konijntjes...Ook de eieren in het doosje zijn super mooi! Echt schitterend gedaan!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi! Ik ruik het voorjaar bijna!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat super gaaf deze box in de vorm van het huisje. Papier is trouwens ook prachtig. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig leuk doosjes om te vullen met paaseitjes; mijn kleindochters wíllen vast wel zo'n doosje 😊😊

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een geweldig paasdoosje Plony...zo gaaf gedaan met die nieuwe leuke box art mal
    en weer prachtig opgepimpt met schitterende accentjes en ook binnenkant lekker gevuld met
    super mooie paaseitjes
    Heel mooi weer!!!!
    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke box card is dit. Prachtig vogelhuisje is het geworden.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super m al en wat heb je er een mooi doosje van gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een superleuke mal, hier krijg ik weer inspiratie van

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig vogelhuisje geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje