Love bij Vintage and More

Het is weer reminder tijd voor de challenge bij Vintage and More.
Mijn eerste 2 workshops zitten erop en het was best een ervaring....een hele leuke gelukkig en er is al gevraagd voor een volgende workshop. Ik denk dat dat wel een goed teken is.

Door alle drukke bezigheden ben ik bijna onzichtbaar op blogger...buiten mijn geplaatste posten kom ik er helemaal niet toe. Jammer....maar soms zijn dingen wat ze zijn.
Ik hoop hier en daar weer een beetje mijn neus te kunnen laten zien maar durf het eigenlijk niet meer te beloven.

Kids en kleinkids vragen tijd, designteams vragen tijd, man en hond mogen ook niet vergeten worden en soms moet je dan gewoon keuzes maken. Arie is deze zomer alweer 5 jaar thuis en het was de bedoeling dat we lekker gingen genieten....als we ineens bedenken dat we weg willen gaan we dan ook gewoon weg en vooral Texel is tegenwoordig een trekpleister voor opa en oma hihihi.
Vandaar dus drukke bezigheden....maar wel hele leuke drukke bezigheden....je hoort mij niet klagen.

Laat ik nu dan mijn reminder maar eens gaan plaatsen....


Met het hartjes doosje van Dutch Doobadoo...470.713.044 maakte ik een soort cadeau tasje.
Het schattige plaatje is van Syta...KV 190305.


Aan de zijkant hangt een hangertje wat aan mijn telefoon heeft gehangen maar wat er steeds afviel. Ik dacht ik hang hem aan mijn tasje....wel lief erbij....


Dit was het weer voor nu....fijne zondag allemaal.
xxx Plony

Reacties

  1. Wat een mooi hart , weer vele dingen op te zien. Heb je getwijfeld over je workshop ?
    Is vaak niet nodig , maar je wil het natuurlijk goed voor elkaar hebben, maar dat gaat jou vast lukken.Ze zien allemaal wat je maakt en dat vinden ze prachtig dus wat dat betreft heb je al een streepje voor. vandaag binnen blijven en lekker doen waar je zin in hebt.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superlief en mooi, Plony!!
    Geniet jij maar lekker van alle leuke dingen!
    Het bloggen komt wel weer....................of niet ;-)
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk toch dat je zoveel leuke dingen te doen hebt? Beter dat dan kniezen achter de geraniums hihi. Je tasje is een dotje waar veel romantische spulletjes op te bewonderen zijn. Mooi plaatje en heel leuk uitgewerkt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk vintage weer in plony stijl. Super mooi gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ga vooral door met genieten van " alles" Plony...alle ballen hooghouden is zeker keuzes maken! is niets mis mee en doe what makes you happy! Wat heerlijk dat je workshop zo leuk is geweest en dat het word vervolgd 😀 Je tasje is weer een bjoetie zeer sfeervol met al die mooie versiersels en ik geniet er weer heel erg van! Gaat alles goed met Lucy en hebben de kinderen het naar het zin op Texel? Fijne knutseldagen!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje