Bloghop Dutch Doobadoo april

Ook deze maand weer hele mooie nieuwe mallen bij Dutch Doobadoo en we hebben er maar weer een bloghop van gemaakt.


Als het goed is komen jullie vanaf  het blog van Mirande op mijn blog en ik ga jullie laten zien wat ik heb gemaakt met 470.713.186.....


Deze mal is weer perfect voor een vintagekaart....genoeg ruimte voor plaatjes, mallen en heel veel extra's.


Heerlijk met veel roze.....de hartjesrand bovenaan de kaart is van een taartrand.....
Ik zag deze in Duitsland en dacht die moet maar mee hihihi.....ik heb een stukje gebruikt.....en nog heel veel over....hahahahaha....


Wat moet je doen om kans te maken op een supermooi pakket van Dutch Doobadoo.....

  • Ga 17 april 2020 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!

Vanaf hier ga je nu naar het blog van Corry

Heel veel plezier met het hoppen en.......tot morgen.




Reacties

  1. Wat een super mooie basismal is dit weer!! Schitterend kaart!!
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart en leuke mal weer! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Plony, maar ja kan ook niet anders he ;)
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig wat een super mooie mal.
    Je hebt er echt iets moois van gemaakt.
    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave mal en wat een prachtige kaart heb je er weer van gemaakt. love it. gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat 'n mooie vintage kaart! Prachtig met al die leuke details. Je hebt er zo'n oog voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zoals altijd, weer een supermooi voorbeeld. Deze mal is inderdaad perfect voor vintage.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart heb je gemaakt Plony. Mooie details er ook op verwerkt. Ik ben ook helemaal weg van het mooie bloemenkant. De bloementoef ziet er ook supers uit.

    Fijn en zonnig weekend.

    groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt er weer iets prachtigs van gemaakt. Die noodtoestand is inderdaad gaaf, maar ook die vlindertje en het lieve plaatje.
    Jolanda xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Uiteraard bedoel ik hartjesrand...
      Wat een toestand whahaha

      Verwijderen
  10. Wat een prachtige kaart heb je weer in elkaar gefreubeld Plony….

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig gedaan Plony.
    Groetjes YVonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow wat leuk, ik heb zelf ook van die mooie vintage dames plaatjes maar nog steeds geen leuk idee gezien ermee... tot nu... dank je...en het idee van de taartrand had mijn freubelvriendin een tijdje terug ook over die had ze ook gekocht in duitsland..ik ga uiteraard dit met haar delen als ze hem zelf al niet heeft gezien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heeeeel mooi deze kaart Plony...wat een chique kaart met die mooie mal gemaakt...en weer prachtig opgemaakt met prachtige details...weer een echte 'plony'
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig gemaakt! Super weer...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige creatie weer, Plony! Het is altijd een feestje om jouw creaties te mogen bewonderen! Jouw creaties springen er altijd uit en ik kijk altijd uit naar de volgende! Je hebt zoveel oog voor details en die maken jouw creaties altijd af!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een prachtige vintage kaart heb je gemaakt Plony.
    Alles klopt eraan....schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje