Hoera 8 jaar

Het is weer tijd voor een kaartje voor 1 van onze kleinkids.
Ayden mag vandaag 8 kaarsjes uitblazen en voor deze gelegenheid vond ik de kaarsjesmal van Dutch Doobadoo wel heel toepasselijk. Precies 8 kaarsjes zijn het. De kaarsjes zijn een onderdeel van de Card Art Hoera 470.713.779 maar ik heb de hoera letters niet gebruikt. Ik heb een basiskaart gemaakt en daarop alleen de 8 kaarsjes gedaan.



Om de kaarsjes heb ik een stukje hemp cord bevestigd met aan het strikje een bedeltje van een olifantje. Dat is 1 van zijn favoriete dieren. Ik heb de kaarsjes op mijn basiskaartje geplakt, er een hondje bij geplakt die al druk bezig is kaarsjes uit te blazen. Een houten 8 erbij om nog eens extra de leeftijd aan te geven.


Tenslotte nog een tekst en een paar sterretjes en klaar was mijn kaart voor onze lieve schat.



Ik hoop dat jullie het een leuk idee vinden om de kaarsjes op deze manier te gebruiken en ik weet zeker dat er heel veel andere ideetjes uitgevoerd gaan worden want met deze 2 mallen kun je heel veel kanten uit.

Lieve groetjes en graag tot een volgende keer.




Reacties

  1. Hoi Plony .
    Gefeliciteerd met je klein zoon ,onze jongste zoon is ook jarig vandaag.30 maar liefst.
    Een leuke kaart heb je voor hem gemaakt met de kaarsjes ,heb hem ook gekocht om te gebruiken voor het fotoalbum .
    Krijg op deze manier weer een leuk idee.
    Fijne dag.
    groetjes Marjan.

    Nog een ander vraagje ,wil je voor je verjaardag een kaartje sturen omdat ik zo geniet van je voorbeelden. Verplicht jou tot niks maar wil je op deze manier bedanken.
    Mail. MarjanHoogland@outlook.com.
    Had het aan Gerie gevraagd maar moest het je zelf maar vragen dus wordt het geen verassing.
    wacht het wel af.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kaart en zoooo buiten je (vintage) comfort zone. Proficiat met je kleinzoon!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is die leuk. Heel erg mooi gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allereerst van harte gefeliciteerd met je kleinzoon, Plony.
    Wat heb je een super leuke kaart voor hem gemaakt.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kaart en die mal is inderdaad helemaal leuk voor iemand die 8 wordt! Gefeliciteerd met Ayden!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje