de oudjes doen het nog prima

In onze FB groep Vintage and More hebben wij als thema deze maand om eens wat oudere spulletjes te gebruiken. Voor deze kaart gebruikte ik: papier en plaatje van Pion...uit 2014...al tig keer in mijn handen gehad en ook steeds weer weggelegd.....wat oude kantjes en stukjes van een heel oud kettinkje. Ik wilde het weggooien en had het toch maar bewaard....en nu dus eindelijk gebruikt.





Zo zie je maar dat de oudjes het nog prima doen....we willen graag nieuwe spulletjes maar zouden eigenlijk eens vaker terug moeten gaan naar de dingen die blijven liggen. Gelukkig maken we ons daar allemaal wel schuldig aan denk ik. Ik heb me voorgenomen om een te proberen wat meer oudere spulletjes te gaan gebruiken....of dat ook gaat gebeuren.....We gaan het zien.

Fijne dag allemaal.....xxx Plony

Reacties

  1. Ik vind het een beeldschoon kaartje geworden. Dat kettinkje geeft het met alle andere embellishments een hele luxe/chique uitstraling. Mooi al de kleuren bij elkaar passend en die wit gemaakte randjes van de rozen vind ik ook heel mooi staan.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart en dat met oude dingetjes versiert , Maar wanneer is iets oud op het gebied van hobby materiaal . Ja spulletjes van 2014 is natuurlijk heel oud maar volgens mij liggen er nog wel oudere dingen in je voorraad.
    Wij hamsteren al jaren dingen die we mooi vinden ,of leuk om EENS te gebruiken.
    Wel heel leuk die uitdaging .
    Plony nog bedankt voor je reactie op het tasje, Heb er nog twee gemaakt is zo leuk om te maken.
    Laat ze vandaag nog zien op mijn blog.
    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje