Monica Mermaid

Ik maakte een kaartje met een digi van Sybile Art ....Monica Mermaid....
Dit is een digi die je gratis kon downloaden in de FB groep van Sybile en ik dacht dan moet ik hem ook maar inkleuren...dat is wel zo netjes.

Ik vind de digi een beetje op een Besties digi lijken maar er zijn tegenwoordig zoveel mensen die digi's uitbrengen dat ik wel vaker vind dat ze niet zo heel origineel zijn.

In ieder geval was het wel leuk om deze te kleuren......dit is mijn kaartje geworden....




Hij is wel echt girly geworden denk ik.....

Bloggen doe ik heel weinig hoor dames.....Ik heb een prachtige nieuwe fiets en ons groene hart leent zich prima om daar lekker mee op stap te gaan. De tijd die dan nog over is gaat al snel op aan andere dingen zoals kaartjes maken met de nieuwe spulletjes die weer uit gaan komen....en vergeet niet de tijd die de kleinkinderen weer in beslag nemen. Het is weer heerlijk om bijna als vanouds weer de kids te zien. Verder ben ik nog heel voorzichtig....mijn bubble...zoals ze dat dan zeggen....is niet zo groot maar dat komt hopelijk wel weer.
Voor nu is het vooral genieten van de familie...en van het heerlijke weer. De tuin is weer helemaal gezellig dus ook daar is het prima toeven.

Ik wens jullie ook allemaal een heerlijke zonnige dag.....en...tot morgen.
xxx Plony

Reacties

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje