piatek designpapers

Goedemorgen allemaal....

Vandaag kom ik jullie hier een kaartje laten zien met veel knipwerk.
Het designpapier van piatek awakening past heel mooi bij het plaatje en ik heb dan ook van alles uitgeknipt en om de afbeelding van het meisje heen geplakt.
Ik hoop dat jullie het kunnen waarderen.....Ik vind het heel leuk om kaartjes op deze manier op te bouwen.




Ik verkoop regelmatig wat kaartjes en zoals deze zijn ze heel gewild.
Toch nét niet al teveel kant e.d. maar wel weer rijk gevuld.
Leuk om zo een potje te houden voor mijn hobby....dan kost het toch weer iets minder. Arie zegt altijd iedere hobby kost geld maar het blijft zo toch nog een beetje binnen de perken.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne zondag....geniet ervan dat het niet zo enorm warm meer is....
Gelukkig kunnen we weer even bijkomen.

xxx Plony

Reacties

  1. Wat mooi weer Plony, leuk zoals jij toch binnen "je eigen stijl" variatie aan weet te brengen. Ik vind het zelf heerlijk ontspannend om te knippen. Inderdaad heerlijk deze koelere dagen, het was wel erg heet. Fijne dag nog.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje heb je gemaakt! En je hebt groot gelijk! Af en toe verkoop ik ook wat en dat geld gaat in een potje voor een beursdagje of zo...is toch leuk!??

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje