tag van de maand

Vandaag laat ik jullie de tag van de maand zien ...gemaakt voor creatief met Kimya verpakkingen.
Thema is strand/zee en ik heb er een lief zomers tafereeltje van gemaakt.




Ik vond dit schattige plaatje wel heel mooi passen bij het thema.....vuurtorens en meeuwen zijn over het algemeen wat minder besteed aan mij. Ik vind het altijd heel knap hoe mensen dat dan verwerken maar ik doe het toch ook heel graag op mijn eigen manier hahaha....Gelukkig mag dat allemaal...lekker doen waar je je fijn bij voelt toch?

Morgen weer een nieuwe maand...dan gaan we weer los met heel veel nieuwe creaties.....Ik ben weer heel druk geweest...ook wel eens met dingen die me dan toch veel minder liggen en dan moet het wel eens uit mijn tenen komen maar.......ik doe wat ik kan.

Fijne dag allemaal en heel graag weer tot morgen....
xxx Plony

Reacties

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje