zomerkaartje met een vintage touch

Daar ben ik weer met mijn zomer kaartje voor Syta en deze keer heb ik er een wat andere draai aan gegeven. Of dat nu helemaal bij het thema past is de vraag maar het is wel duidelijk méér Plony....




Grappig hoe anders het dan wordt wanneer je je kantje en frutsels erbij gaat gebruiken.
Het is en blijft zelf gemaakt en als je er maar plezier in hebt om het te maken dan is het prima toch?

Ik ga nog niet verklappen wat er morgen te zien is hier op mijn blog.....misschien heb je wel gewoon tijd en zin om even te komen kijken.

Fijne dag allemaal....xxx Plony

Reacties

  1. Ja het is toch te zien dat je met het maken van deze kaart meer in je element was. Ik vind hem ook bijzonder mooi. Wat een prachtige materialen heb je gebruikt. Dat kant doet het erg goed op de blauwe 'houten planken' en dat sierrandje bovenaan is ook heel mooi. De bloementoef is super, wat leuk die sliertjes met druppels er aan!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Plony en idd meer een plony kaartje.
    Ja maakt ons weer goed nieuwsgierig voor morgen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi die combinatie van het blauw met het beige kant Plony. Een mooie zomerse kaart vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zomerse sfeertje heb je heel goed weten te vangen hoor en
    weer op z'n Plony's versierd met allemaal moois!!! Ik ben al nieuwsgierig naar morgen?!!
    Fijne dag verder en lieve groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk toch! Ik vind het knap dat je je eigen stijl zo mooi hebt gecombineerd met het plaatje! Prachtige kleurencombi overigens!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje