Hortensia

 Soms vind ik het heel leuk om een canvasje te bewerken....

Een heel klein beetje mixed media...maar dan ook echt een heel klein beetje.

Het is eigenlijk meer scrappen op een canvas maar ik heb met structuur pasta en een sjabloon ook iets extras toegevoegd aan mijn mooie Stamperia papier Hortensia.

Natuurlijk wel gewoon ook een kantje gebruikt maar deze heb ik bewerkt met gesso.

Ook de grey board border is met wat gesso bewerkt.

De metalen ornamenten heb ik bewerkt met finger wax.....dus zoals je ziet toch nog wel wat mixed media dingetjes. Bescheiden maar wél aanwezig. 

Deze canvas staat tegen een mooie robuuste staande schemerlamp....zo mooi....dat tegenstelde effect van best wel stoer en heeeeeeel klassiek. Ik houd ervan.


Dit was het weer voor vandaag.....morgen ben ik er weer, graag tot dan.

xxx Plony

Reacties

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje