Blue Christmas

 Hebben jullie de Crafty Kit Frosty Winter al gezien ( 470.713.199) ? Weer zo'n complete kit met een mal, designpapier, tekststickers en een stansvel. Je kunt er zoveel leuks mee maken. Ik heb mijn vintage kerstkaart gecombineerd met een paar van de leukse stansjes uit het stansvel en je ziet dat ook dat prima te doen is.



Ik heb in 4 verschillende maten de mal uitgetekend en gesneden, 2x in cardstock en 2x in designpapier. Zo heb je al een geweldige basis. Leuk dat je kunt kiezen tussen verschillende niet-traditionele kerstpapiertjes. Ik zocht een leuk bijpassend plaatje en natuurlijk ook wat leuke kantjes.


Nadat ik mijn plaatje bevestigd had met een papieren doilie en een kanten doilie eronder ben ik mijn bloementoef bovenaan gaan bevestigen. Rechts bovenaan heb ik 2 sterren gebruikt uit een paperart vel van Dutch Doobadoo , links onderaan heb ik een stans uit de kit gebruikt en rechts 2 boompjes met 2 uiltjes, ook uit het stansvel. De boompjes heb ik bewerkt met frantage shabby blue wat weer perfect past bij mijn vintage kaarten.


Zoals jullie zien dus allemaal prima zo met elkaar te matchen.



Reacties

  1. Wat een schattig kaartje en wat een mooi papier!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een plaatje van een kaart; AFbeedling is ook zo schattig.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje