Dutch Doobadoo nieuw in september

 Goedemorgen allemaal, zijn jullie weer klaar voor de nieuwe collectie van Dutch Doobadoo? De september collectie komt vandaag weer in de winkels en het designteam van Dutch Doobadoo heeft weer inspirerende voorbeelden voor jullie gemaakt. We gaan een rondje hoppen....doe je mee??





Bij Mirande vandaan zijn jullie hierheen gehopt voor mijn voorbeeld met 1 van de mallen en ik gebruikte mal 470.713.198, een echte klassieker weer. Voor mij altijd heel fijn om mee te werken. Met het pink christmas designpapier van Stamperia maakte ik een kerstkaart.




Echt een superleuke mal dit. Wil je kans maken op een net zo superleuk Dutch Doobadoo pakket ga dan langs de blogs van de designteam dames van 24 t/m 26 september en laat bij iedereen een leuke reactie achter. Je komt dan uiteindelijk weer terug op het blog van Dutch Doobadoo en laat daar nog een laatste reactie achter. Ik wens jullie heel veel plezier met de bloghop en stuur je vanaf hier door naar het blog van 

CORRY



Reacties

  1. Een heel lief kaartje heb je gemaakt met deze mal en zo'n schattig plaatje.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig lieve schattige kleurtjes en plaatje mooi geheel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg schattig en leuke mal! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. och tjeetje Plony, wat een mooie kaart zeg. Wat een werk. Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooooh dit is weer echt een 'Plony 'kaartje
    zooooo mooi in deze zachte paselkleurtjes designpapier
    en onwijs leuk details allemaal...,zoals het super schattige plaatje...
    chapeau weer Plony!!!
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart en prachtig papier. Mooie details er ook op verwerkt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend mooie creatie Plony, heel mooi papier en leuke details....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super mooie kaart in mooie zachte kleurtjes.

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hou jij je maar bij de modellen waar je, je ei op kwijt kan hoor Plony ...het is weer een topper!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige kaart is het geworden. Mijn dochter is gek op de mallen van dutchdoobadoo ook namens mijn dochter Noëlle (11 jaar) moest ik dit complimentje geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. weer een prachtige PLONY kaart. Altijd van die mooie vintage kaarten. Prachtig!!
    groetjes YVonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow.....schitterende creatie Plony....wat leuk met de poes erbij!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje