Herfst

Herfst.....dat is het thema in Syta's kaartengroep deze maand. Hoewel er nog heel mooi na-zomerweer aankomt merk je toch wel dat de herfst nadert.Het is leuk om herfstkaarten te maken....die mooie warme kleuren...

Ik gebruikte de volgende artikelen uit de webwinkel van Syta:
AV 170316 en 200701
KV 190902
diverse bloemen
Kant met mooie punten
grote kanten bloem
en ook de herfstbladeren van Dutch Doobadoo 470713645 heeft Syta nog op voorraad.
Zie je nog iets anders op mijn kaart vraag dan maar aan Syta want ze heeft nog veel meer dan je denkt.




Geniet nog lekker van deze mooie dag....en graag tot de volgende keer.
xxx Plony

Reacties

  1. Genoeg te zien op jouw Herfstkaart! Mooie kleuren en van het plaatje word ik helemaal blij! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje