kerst...kerst...kerst....

 We zitten er alweer helemaal in....kerst kerst kerst. Ik denk dat we het dit jaar ook in de huizen gaan zien...vroeg....om het toch nog gezellig te maken. Dan maar in huis. We hebben zo'n behoefte aan warmte en gezelligheid....nu al eigenlijk. In ieder geval heb ik voor jullie weer een kerstkaart, met stamperia christmas designpapers. Eigenlijk was deze voor een gastdesigner kaartje n.a.v. een sketch maar helaas had ik de sketch niet goed uitgevoerd hahahaha. Ik zag het gelukkig zelf. De kaart is er niet minder om toch? hahahaha




Fijne dag allemaal.....

Reacties

  1. Heel mooi en romantisch kerstkaartje Plony, prachtig papier ervoor gebruikt en weer zoveel mooie accentjes erop......
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje