Bier/wijn

 Goedemorgen allemaal.....Aan de titel van deze blogpost kunnen jullie misschien al zien waarom het volgende kaartje uit mijn tenen moest komen. Bier/wijn....dat is nu niet bepaald te combineren met mijn gebruikelijke frutsels. Dit zijn opdrachten die echt niet vanzelf gaan. Ik maak dan iets maar zou het het liefst direct in de prullenbak laten belanden. Zo NIET mij...Maar voor Syta probeer ik dan toch om er iets van te brouwen. Ik gebruikte van haar spulletjes:

KV 180112
AV 170316 en 190115
Dutch Doobadoo mallen 470.713.718 en de nieuwe flesjes van de oktobercollectie...470.713.829
Een vlinder
roosjes
juteband
bedel
en een houten Happy Birthday embellishment.




Toch weer een opdracht volbracht zullen we maar zeggen hahaha. Fijne zondag allemaal.

Reacties

  1. Ja soms heb je dat bij "opdrachten " maar het is je goed afgegaan Plony. Een mooie kaart waarbij je toch redelijk dichtbij jezelf bent gebleven.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mankeert toch niets aan dit kaartje , maar ik snap het wel je kan er niet je dingetjes op kwijt die je altijd gebruik om er een Plony kaart van te maken.
    Een mannenkaart maak je nou eenmaal niet in het roze.
    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem gaaf plony! Ik houd hier wel van. Maar ik snap ook dat je je ei niet helemaal kwijt kon met deze opdracht.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje