Maandelijkse tag

Voor cratief met Kimya verpakkingen is de opdracht voor de maandelijkse tag...schudvenster. Ik maakte een tag in mijn zo bekende stijl. Soms is het wel eens lastig met alle opdrachten die ik soms heb wat betreft materialen, om mijn eigen ding te doen en dan is het fijn om tussendoor juist wél je eigen ding te doen om jezelf niet helemaal kwijt te raken. Dit ben ik...wat kaarten maken betreft....en de volgers die ik al heel lang heb weten dat wel.


Met alle vertrouwde dingetjes...kant....bloemen...romantiek...nostalgie....


 Mijn volgende blogpost zal weer een kaart laten zien waar ik dan weer heel ver buiten mijn comfortzone heb moeten gaan. Ik maak ze wel hoor....anders moet je niet in de designteam gaan......maar als je vraagt waar mijn hart ligt......

Fijn weekend allemaal....xxx Plony

Reacties

  1. Voor degenen die je volgen is het wel duidelijk waar je hart ligt hoor ;-)
    Dit is ook weer een prachtige tag. Mooie stans om het schudvenster.
    Wat voor schudmateriaal heb je gebruikt? Het ziet er heel subtiel uit.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dit is een echt Plony. Ik ben reuze benieuwd naar je volgende post waar je uit je comfortzone bent gegaan. Kinderkaartje??

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje