1 van mijn favorieten

 Weer  terug van vakantie. Wat hebben we genoten. We wisten niet wat we moesten verwachten van een vakantie in deze corona tijd maar eigenlijk is het niet zo heel veel anders dan onze andere vakanties. Wij wandelen graag met Lizzy en we fietsen graag en dat kun je allemaal prima en veilig doen. Holten is een prachtig plekje in een geweldige omgeving en we hebben heel wat kilometertjes afgelegd...zowel lopend als fietsend. Het was echt fijn en hier kunnen we nog fijn van nagenieten.

Ik heb nog wat kaartjes om te laten zien en daar is dit er 1 van. Dit plaatje is van knipvel 170811 van Syta van Gelderen en absoluut 1 van mijn favoriete plaatjes. Er is ook nog een gekleurde uitvoering en ook die heb ik al meerdere malen gebruikt. Ik ga nu proberen de draad weer op te pakken....uit de vakantiestand te komen hahaha. Jullie gaan wel weer zien wat er uit mijn handen komt. Eerst maar deze....




Tot snel weer.....xxx Plony

Reacties

  1. Een prachtig sprankelend kerstkaartje Plony.. .zoveel mooie vintage details erop...een genot om naar te kijken
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje