Bloghop Dutchdoobadoo november collectie

Het is weer zo ver.....de nieuwe collectie van Dutchdoobadoo is weer verkrijgbaar. Een leuke collectie weer en middels deze bloghop willen we jullie kennis laten maken met de collectie van november.


Dit is wat er onder andere uitkomt en daarbij ook nog eens nieuwe build-ups en een leuke crafty kit. Ik ben deze maand heel veel weg geweest dus heb nog niet veel om te laten zien van deze collectie maar het is me wel gelukt een voorbeeld te maken voor deze bloghop. Mijn bijdrage is gemaakt met 470.713.204 Dutch Shape Art Shield. Als het goed is zijn jullie gekomen via het blog van Mirande Messink en ik ga jullie eerst mijn voorbeeld kaart laten zien en stuur jullie daarna weer verder in deze hop.




Ik heb van alles gebruikt en verschillende winterse effecten geprobeerd te bereiken o.a. bij de rendieren en de slede met de kerstman. Dit is afkomstig van 472.950.009 laser paper art A5 Santa. Oorspronkelijk zwart maar na bewerking met wat gesso en glitter krijg je een heel leuk effect. De boompjes komen van hetzelfde vel en daar heb ik gesso en gecrushed glas gebruikt. Als jullie nog vragen hebben dan zie ik ze wel verschijnen en intussen ga ik je door sturen naar het blog van 

TINEKE

Zij gaat jullie ook weer iets heel moois laten zien.

Ik wens jullie heel veel inspiratie en ben benieuwd welke mallen er bij jullie favoriet gaan zijn.







 

Reacties

  1. Super mooi en leuke nieuwe mal! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi is deze kaart / hanger
    Groetjes YvonneBB

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke hanger is dit geworden, prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie hanger Plony!! Je hebt hem zo tof aangekleed.
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi wat een mooie creatie weer de Magnolia s blijven leuk. De nieuwe collectie is weer geweldig.
    Gr Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kerst kaart en het model vindt ik geweldig. Ook mooi het hangertje erbij.
    Een leuk plaatje met de magnolia en prachtig ingekleurd.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige vorm is dit en dan ook nog eens prachtig aangekleed.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige creatie heb je gemaakt met dit stencil 🤩.

    Groetjes
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje