combineren maar

 473.005.001 Crafty Kit Christmas Mood. Wat een leuke kit weer en zo goed te combineren ook met andere plaatjes en frutsels. Helemaal compleet, papier,stansjes, teksten en een leuke mal. Wat wil je nog meer. Ik heb de basis dubbel gemaakt dus een leuk klein kaartje. Het designpapier uit de kit gebruikt op de basis en daarna aan het combineren gegaan met een leuk poezenplaatje.


Behalve mijn plaatje heb ik ook verschillende stansjes uit de kit gebruikt en bovenaan zie je ook nog een tekstje.


Niet iedereen houdt van mijn vintage kaarten en dan is een kaartje zoals dit een leuke middenweg. Zo moet je wel eens zoeken om je eigen ding erin te kunnen brengen maar ik denk dat het wel is gelukt.


Zo'n klein kaartje blijft ook mooi binnen het gewicht wat is toegestaan voor de kerstzegels dus win/win zou ik zeggen. Dankjewel weer voor jullie aandacht en graag tot een volgende keer.



Reacties

  1. Een super lief kaartje heb je met deze kit gemaakt Plony, met zo een schattige poesjes erop
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje