For a Lady

 Ik liet jullie onlangs al zien hoe leuk de crafty kit gentleman 472.100.005 is voor het maken van een mannenkaart maar met deze kit kun je ook prima een basis maken voor een echt vintage ladies kaart. De mal, het zwart/witte designpapier en de tekst, allemaal uit de kit. Aangevuld met wat andere dingetjes die dan maken dat je weer iets heel anders krijgt dan een mannenkaart.


Omdat in het plaatje en in mijn designpapier rood zit vond ik het wel leuk om dat rood nog wat extra terug te laten komen. Het zwarte papier waar ik de mooie Noor mal uit heb gedraaid is het papier wat in de verpakking zit van de mallen van Dutch Doobadoo. Je kunt hier heel mooi je stans uithalen.

Ik vond het zwarte rozenkant ook wel iets chics geven aan mijn kaartje. De combinatie van het zwart/wit met net wat kleur hier en daar geeft wel een bepaalde sfeer.

Zo zie je maar hoe een crafty kit gentleman ook weer prima past bij een vintage Lady.



Reacties

  1. Een prachtige kaart voor een lady . Mooi model gebruikt.
    liefs Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Plony. Mooi detail, die bloemen van kant.
    Groetjes. Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig romantisch kaartje plony...heel mooi gecombineerd met dat mooie designpapier en dat zwart...ook een beeldige van vorm!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje heb je gemaakt. Dat rood vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is erg mooi Plony.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele aparte kaart is dit Plony qua kleuren maar wat past het prachtig bij elkaar en de mooie toef en plaatje zijn lekker vrolijk! Voor zo'n kaart moet je lef hebben!!! en dat heb jij, hihi
    Gezellig dat je langs bent geweest en ja ik weet dat je me wel in de gaten hou hoor whaha Zelf kan ik ook niet op iedere kaart reageren van je maar zie ook alles!!! Wat heerlijk om weg te gaan, Holten is
    erg leuk! Heel veel plezier met manlief en Lizzy!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje