ons kleine poppedijntje alweer 1

 Ons kleine poppedijntje...zo noem ik haar zo graag....Het is ook echt zo'n lief dotje...zo  echt een meisje. Ik geniet er zo enorm weer van, wat zijn kleinkinderen toch een cadeautje. Vandaag zijn we natuurlijk op Texel. Niet alleen vandaag maar een heerlijk weekend lang, met z'n allen en we vieren op een verantwoorde manier de verjaardag van ons kleine prinsesje. Het is een beetje regelen en schipperen maar in zo'n weekend kun je best allemaal van kleine Lucy haar verjaardag genieten en mét haar een feestje maken. Wat een geweldig gezin hebben we toch....ik kan alleen maar dankbaar zijn.

Natuurlijk maakte ik ook haar eerste verjaardagskaartje en al zijn kinderkaarten niet mijn sterkste punt ik denk dat ze het later toch wel kan waarderen... hoop ik hahahaha..




Wij genieten en maken er een mooie eerste verjaardag van voor Lucy.

Fijn weekend allemaal.

Reacties

  1. Heerlijk dat je zo geniet van je kleinkinderen Plony en fijn dat jullie de eerste verjaardag van Lucy toch gezamenlijk kunnen vieren. Je hebt een prachtige kaart voor haar gemaakt die papa en mama vast goed zullen bewaren.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je kleindochter, Super lief kaartje heb je gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje