bloghop Dutch Doobadoo december release

Vanaf vandaag is de laatste Dutch Doobadoo collectie van dit jaar te verkrijgen en het is weer een hele leuke. Het designteam heeft weer mooie voorbeelden voor jullie gemaakt en als jullie een rondje hoppen dan zullen jullie zien dat er weer genoeg variatie is. Als het goed is komen jullie bij Mirande vandaan en is het nu weer mijn beurt om iets te laten zien. Ik heb voor jullie het babyschoentje 470.713.838 gemaakt.



Ik heb het schoentje bevestigd op een doosje en zo kan ik deze creatie gebruiken als cadeautje , uiteraard met iets leuks in het doosje. Het schoentje heb ik 2x gemaakt en met foam aan elkaar bevestigd. Zo had ik een beetje ruimte tussen de 2 schoentjes waardoor ik het beter kon bevestigen op het doosje en ik had zo aan beide zijden gaatjes om het lint doorheen te halen. 


Op het doosje heb ik natuurlijk kant, organza, bloemen enz. gebruikt als decoratie en de tekst little baby is van een paperart vel van Dutch Doobadoo.


Dit was mijn bijdrage en ik stuur jullie nu door naar het blog van

TINEKE

Ik wens jullie nog een leuk vervolg van jullie hop en veel inspiratie.



Reacties

  1. Jee wat geweldig mooi weer.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig dit schoentje en leuk idee om het te combineren

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk dit schoentje en super dat je het op een doosje hebt bevestigd. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellig doosje en wat leuk met het baby schoentje erop.
    Fijne kerstdagen.
    groetje Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje