Kerst is weer voorbij

De kerst is weer voorbij maar toch heb ik nog een kerstkaartje voor jullie. Deze is gemaakt met de 470.713.205 Shape Art Shield. Een hele leuke mal maar zéker ook geschikt voor  heel iets anders dan een kerstkaartje.


 

Ik heb de basis gemaakt en daarop designpapier van Stamperia classic christmas. Dit is zo mooi als achtergrond dat je eigenlijk al niet veel anders meer nodig hebt.

Het leuke poezenplaatje is ook van dezelfde collectie designpapier en heb ik op de ronde border mal met sterretjes van crafters companion gedaan. Kantje erachter om het nog extra feestelijk te maken en nog wat leuke hartjes met een ruitje en parelrandjes. Tenslotte bovenaan in plaats van een strik een kanten bloem gedaan en een tekstje toegevoegd. Deze keer eens geen grote bloementoef maar het verder rustig gehouden, in ieder geval voor mijn doen .

Wat Dutch Doobadoo betreft was dit wel mijn laatste kerstkaart, tijd voor andere thema's.



Reacties

  1. Wauw wat een prachtige sierlijke kerstkaart Plony. Het is echt een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje