Vintage Christmas

Met de Dutch Doobadoo mal 470.713.835 Fold Art Present maakte ik een kerstkaart in vintage stijl. Dit is echt een hele mooie mal, voor verschillende gelegenheden te gebruiken.



Ik bewerkte mijn basiskaart met mooi vintage christmas designpapier van Crafters Companion en dan is je kaart eigenlijk al bijna af.

Toch zou het geen Plony kaart zijn als ik niet de nodige extra frutsels toe had gevoegd om de kaart nog wat extra vintage chic te geven. Bloemen, veertjes, pareltjes, lint, ik heb er weer een feestje van gemaakt.


en tenslotte een tekstje. Merry Christmas.



 

Reacties

  1. Mooie model kaart Plony en prachtig dessinpapier met allemaal
    mooie versiersels! Wel veel snij en knipwerk geweest!
    Lieve groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Plony

    Oh super leuk model ik moet hem toch ook eens uit mijn mapje halen .
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig dit vintage kerstkaartje Plony, wat weer een super leuke van vorm en weer prachtig opgepimpt met mooie accentjes a la Plony ;-))
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is heel mooi!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje