Januari collectie Dutch Doobadoo

Hoera..... de nieuwe collectie van Dutch Doobadoo is weer in de (web)winkels en ik kan je vertellen dat er weer heeeeel veel leuks in deze januari collectie zit. Om jullie te inspireren heeft het designteam weer diverse voorbeelden gemaakt en als je nieuwsgierig bent geworden hop dan even langs de diverse blogs en laat je inspireren. Als jullie aan het hoppen zijn dan komen jullie vanaf Mirande hier op mijn blog en ik laat jullie graag mijn creatie zien met 470.713.843 Fold Card Art Flip Album.



Ik vond het leuk om dit album te maken met mijn restant van het block awakening van Piatek. Ik heb dit papier al diverse keren gebruikt maar vooral voor het voorjaar vind ik dit geweldig leuk.


 Je hebt buiten het designpapier niet veel extra's nodig want de voorjaarskrans of de fiets...wat je maar wilt gebruiken...kun je gewoon uit het papier knippen van het block.


Het zijn van die mooie zachte kleurtjes en met wat pareltjes maak je het nog extra lief...


Tussen een lint met frutsels heb ik een tag met een strikje gestopt....op de foto ligt de tag er even naast natuurlijk hahaha...


Ik vind het heerlijk om een projectje te maken zoals dit album. Met de set mallen is het heel simpel...je hoeft niets te meten. Heerlijk...want daar maak ik nogal eens een fout. Zeker als je een paperpad gebruikt waarbij de papiertjes mooi bij elkaar passen, is het een feestje om een leuk mini album te maken. Het is een flinke blogpost geworden.....ik ga jullie maar snel doorsturen naar....

TINEKE

Heel veel plezier bij de andere dames..... je gaat zéker genieten.



Reacties

  1. Heel mooi Plony.
    Groejtes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig albumpje met deze mal! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is weer een prachtige creatie geworden. Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ow wauw, wat een prachtige creatie weer zeg!!!😍😍

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat weer een toppertje van een creatie Plony....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf zeg, ik heb hem besteld.
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig! Heb het al vaker gezegd als ik zie wat voor moois jij maakt begint het bjj mij ook te kriebelen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ontzettend mooi Plony. Prachtig.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke mal je hebt er een erg mooi mini album mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En weer een superleuke creatie! Prachtig die pastelkleurtjes, daar hou ik van!

    Groetjes, Inny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supermooi mini album! Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige mal en wat een mooi papier, mooie creatie. Groetjes Ada

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig album,hadhet an de week al een paar keer bewonderd,super mal

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje