bloghop februari collectie

Goedemorgen allemaal....

De Dutch Doobadoo februari collectie ligt weer in de winkels en via een bloghop wil het DDBD designteam jullie nog wat inspiratie brengen. We laten jullie nog eens zien wat je bijvoorbeeld met de mallen kunt doen en dan kunnen jullie allemaal los met de leuke nieuwe collectie. Ik heb een voorbeeld voor jullie met mal 470.713.208.



Ik vind deze "schilden" super geschikt voor mannen/jongens kaarten. Het wat strakkere stoerdere uiterlijk van de mal past gewoon bij een kaart voor een man/jongen. Ik heb de mal in 3 verschillende maten en soorten papier getekend en geknipt en dan heb je al een hele leuke basis om je kaartje af te maken.


Plaatje , ribbelkarton, jute, gaas, en noem maar op.... in mijn eigen stijl afgewerkt...stoer...en toch ook lief.... 


Dit is dan mijn bijdrage aan de bloghop en vanaf hier mag ik jullie doorsturen naar....

TINEKE.

Maak nog even een leuk rondje en geniet van al het moois.


 

Reacties

  1. Heel erg mooi en leuke mal! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gedaan, Plony. En die schilden vind ik ook erg leuk voor jongens en mannen. Heb ej nog steeds moeite met op mijn blog komen? Het gekke is dat mijn blog beveiligd is en het jouw niet. Dus als jij de melding krijgt dat mijn blog niet beveiligd is is dat de omgekeerde wereld.
    Je zou in je eigen blog instellingen kunnen kijken. Daar kun je een https omleiding aanklikken. Misschien is het dan verholpen, want ergens op FB las ik dat er meer blogs zijn waar je niet op kunt....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik reageer weer vanaf mijn DT account, want die robot kwam gisteren weer plagen. En als je nu klikt op mijn naam kun je zeker niet op mijn blog komen, want dit is dus alleen voor de blogs waar ik in het DT zit...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave jongenskaart heb je gemaakt. De mal is er echt heel mooi voor!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een stoere mal! Leuke Mannenkaart heb je gemaakt. Daar kun je inderdaad hele mooie kaarten mee maken. Bedankt voor de inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Met deze mal heb je zeker een leuke jongenskaart gemaakt.
    Lekker stoer en wat een leuke afbeelding van het jongetje.
    Groetjes antje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk en stoer kaartje Plony.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super stoer kaartje en dat plaatje is echt geweldig...de februari collectie is ook erg leuk allemaal en jullie hebben er een feestje gemaakt heel erg leuk zo'n bloghop groetjes Amy

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje